becca8807

Alla inlägg den 30 april 2019

Av Rebecca - 30 april 2019 20:50

Valborgsfirandet är över för oss för detta år!

Vi har tillbringat kvällen i stadsparken i södertälje där det varit lite småsaker för familjer typ, tivoli sa dom när vi kommer dit är det tre bebiskaruseller de vill ha 40kr/åk för! Ett rån kallar jag det, trodde de var gratis för de såg så ut först men nej då.
Ingenting är gratis har vi lärt oss.

De fanns några små spelstånd och några foodtrucks. Med vad man hört innan om valborg så trodde jag att det skulle vara mycket mera än vad det var, många besvikna miner. MEN hoffmaestro uppträde ikväll som mina barn dock inte ville se så vi gick hem efter brasan.

Tycker ändå det är roligt att det händer någonting på stan och lite mysigt att gå iväg hela familjen, man träffar på så många man inte har sett på länge och babblar lite snabbt. Det blir liksom som en knytpunkt där man träffar på gamla som nya vänner.
Tycker om när det är liv och rörelser.

Joeline var den enda som ville åka bebiskarusellerna och självklart fick hon det, två i alla fall, ville inte betala mer. Hennes min är oslagbar på första bilden min lilla ?surfia? det ska väl vara glada miner i karusellen?

Hoppas att du haft en bra valborg!?
I Uppsala är det nog full fart vid denna tid!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards