becca8807

Alla inlägg den 6 maj 2019

Av Rebecca - 6 maj 2019 13:40

I HELGEN SMÄLLDE DET

I fredags var det dags för Swedish House Mafia konsert!
Alltså ååh vad bra det var!

Vi gick tillsammans med min syster Alexsandra och hennes kille numera blivande man. Vi möttes upp på pane fresco som ligger högst upp i Åhléns i city. Var första gången vi besökte den restaurangen och kan säga att vi inte blev besvikna.
Maten var riktigt god och killen som serverade oss var grym.
En toppen bra upplevelse med andra ord.

Sen var det dags att bege sig till tele2 arena!
Vi kom dit i ganska skaplig tid och insåg att vi hade kunnat stanna kvar på restaurangen ett tag till. Det är ju dock sånt man inte kan veta från början.

Vi tyckte alla att vissa saker var ganska värdelösa på arenan under denna konsert.

Nr1 så hade de ingen garderob (tycker jag ska erbjudas för de med ståplats).
Nr 2 i baren nere ?på golvet? fanns endast öl!? Kom igen.. alla dricker inte öl!

Det fanns dock en liten inhängnad där man kunde köpa vin och cider med så vi hängde där ett tag innan vi gick in i arenan och begav oss framåt mot scen.

Vi tog oss fram så vi hade ca 3-4m fram till staket, och det var ett jäkla tryck!
Det var som ett riktigt träningspass att stå och hoppa framme vid scen hela konserten.

Efter var jag så himla trött! Det blev riktigt sent och var inte hemma och i sängen förrän vid 02 på natten!
Och så skulle man upp och jobba i lördags, behöver jag säga att jag va trött?
Jag hade sökt ledigt i lördags men fick tyvärr avslag. Däremot så fick jag kompa sista svängen till gnesta så fick i alla fall sluta lite tidigare vilket var skönt.

Väl hemma sen så satt jag och somnade sittandes i fotöljen.. så japp då är man trött!

Nu är det dags att springa upp till tvättstuga för nästa laddning.

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards