becca8807

Alla inlägg den 15 maj 2019

Av Rebecca - 15 maj 2019 13:06

Blev alldeles för sent för att skriva ett blogginlägg igår kväll!

Igår var det sista danslektionen för denna termin, terminen har gått så fort!
Vad ska man nu göra på tisdagskvällarna liksom?

Först ut var Joeline, på vägen till dansen gick vi förbi espresso house och köpte en latte till mig så jag skulle hålla mig vaken (va lite trött igår) så ringde jag Edwin när jag satt där i soffan med en latte medan han stod och frös i en ishall medan Wayne tränade!
Lite måste man ju få jävlas!
Igår fick vi komma in och kolla på deras repetition inför dansuppvisningen den 25/5! Lite träning för barnen att stå framför människor, Joeline har aldrig gjort det förut men hon är så taggad att få stå på scen min lilla prinsessa!

Blev lite körigt att få ihop allt igår med Waynes hockey också så Joeline fick följa med till min dans till Edwin och Wayne var tillbaka i stan och kom och hämtade upp henne, så skönt att det funkar.
Dags att fundera på vad man ska dansa i höst också. Vill fortsätta men får se hur Waynes hockey kommer bli upplagd, vilka dagar/tider och så.
Men känns som att JAM satsar lite mer på vuxen grupper nu, innan har det bara funnits en nu till hösten kommer det att finnas fyra st vilket ger mig lite flera möjligheter också att få allt och gå ihop med familjelivet och aktiviteter.

Men nu är det dags att hoppa i lite vettiga kläder och gå till skolan och hämta Wayne. Känns som att tiden flyger fram idag!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards