becca8807

Alla inlägg den 16 maj 2019

Av Rebecca - 16 maj 2019 09:19

Har du testat zumba?
Om inte.. gör det!
Det är verkligen en jätte rolig träningsform, sjukt jobbigt ibland men ändå kul.

Tänk att man kan tycka det är roligt att hålla på och dö i en svettig träningsal på gymet.
Testar man en gång och inte tycker det är roligt, testa en annan instruktör!
Alla instruktörer har ?sin stil? och passen kan se väldigt olika ut fast det i grunden är detsamma. Jag har mina favoritinstruktörer jag mer än gärna går till.

Jag var på zumba igår kväll, blev lite spontant när jag såg att min favvo instruktör skulle vikariera för en annan, kände mig Inte riktigt på topp kände jag, kände mig ganska seg och trött MEN jag tog mig dit och körde på!

Man känner av lite träningsvärk idag! Ett tecken på att man gjort någonting i alla fall.

Wayne är lämnad i skolan, frukost intagen och frukostdisken undanplockad!
Har precis tagit lite alvedon och ligger på soffan och försöker vila bort mensvärken. Ska ner på stan sen en sväng med Jollan, kanske se om jag hittar några nya träningstights eller så!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards