becca8807

Alla inlägg den 22 maj 2019

Av Rebecca - 22 maj 2019 09:25

Känns som att jag behöver förbereda mig mentalt för att jobba natt ikväll!
Har inte jobbat natt sen i december, sen efter jul har jag endast jobbat tidig morgon och dagtid och nu helt plötsligt en natt, för att sedan börja vid 05 på fredag igen.
Japp det är svängiga tider, blir jobbigt med omställningar ibland.
Börjar inte förrän vid 21.08 ikväll så har hela dagen ledig, måste dock hinna att sova lite känns det som om jag ska orka med nattens jobb.

Idag tänkte jag gå ner på stan med Jollan och se om jag kan hitta några shorts till mig själv.
Har blivit en tjockis sen förra året så har typ inga shorts som sitter bra!
Men någonting ska man väl kunna hitta.
Köpte lite nya sommarkläder till barnen tidigare i veckan, men man glömmer ju bort sig själv ibland känns det som.

Igår var jag ledig och passade på att boka in fotvård! Har sånna problem med liktornar på två ställen på ena foten så ca var tredje månad MÅSTE jag gå och fixa fötterna då det gör så sjukt ont till slut.
Blir inte alls samma bra resultat när man gör hemma så känns som att man lika gärna kan gå till de som kan!

Men nu är det dags att få på sig lite kläder och göra mig klar för att gå på shortsjakt!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards