becca8807

Alla inlägg den 12 juni 2019

Av Rebecca - 12 juni 2019 20:44

Förra veckan flög iväg hur fort som helst, jobbade en kortis i måndags (förra veckan) och va ledig resten, förutom lördag då det blev lite jobb.
Ibland är det nästan jobbigare att vara ledig än att gå till jobbet känns det som.

Lillebror tog studenten i förra veckan och självklart var vi med hela dagen, från utspring till mottagningen hemma!
Det var sista studentmottagningen i familjen! Nu dröjer det lång tid till nästa student inom familjen, det är väl typ våra barn tror jag!?

Att gå på lillebrors student gav mig verkligen flashbacks från min egen!
Jag var 18år och hade hela livet framför mig, hade träffat Edwin och vi hade nog dejtat max en månad. På själva studenten 8/6-07 så kom han på min studentmottagning och fick träffa hela stora familjen direkt, och han valde att stanna.
Nu har vi varit tillsammans i hela 12år och still going!
Min älskade man!

Dagen efter var jag och Joeline uppe i Stockholm för nästa del av castingen för hm! Därifrån har jag inte fått svar än så tror inte hon gick vidare denna gång. Men hon tycke det var jätte kul så får väl skicka in igen när det dyker upp någon annons.
Hon var lagom trött efter och tog sig en tupplur på tåget hem, och det var nog lika bra för vi åkte till ankans häst Texas och red när vi var tillbaka från Stockholm.

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards