becca8807

Alla inlägg den 23 juni 2019

Av Rebecca - 23 juni 2019 22:04

Vi har påbörjat vår semester som detta år blir en liten roadtrip i Sverige!
Vi startade med en natt i Linköping där mammas kusin bor. Han är 2år yngre än mig och vi är typ uppväxta tillsammans, lekte en del när vi var små men sen har det varit tjafs i familjen om vad vet jag inte så kontakten har runnit ut i sanden.
Vid morfars begravning i våras träffades vi för första gången på många många år och kom överens att vi bara måste få upp kontakt igen så vi stannade till i Linköping för att träffa han och hans familj.
Vi åt på pinchos tillsammans och det var första gången jag träffade hans tjej och två små barn.
Jätte söta små tjejer har han.
Så nu fåt vi minsann se till att hålla kontakten och inte låta tiden rinna förbi.

Vi hade dagen att spendera i Linköping innan vi skulle träffa krippe så vi tog en sväng och promenera i stan och sen åkte vi till flygvapensmuseet.
Varken jag eller Edwin har varit där innan så var en upplevelse för hela familjen.
Barnen tyckte det var jätte spännande att gå runt där och kolla på alla flygplan.

Det var nog i princip det vi gjorde i Linköping, tiden rusar fram när man har det trevligt.

Nästa stopp var Vimmerby! Uppdatering i nästa inlägg. På återseende.

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards