becca8807

Alla inlägg den 4 augusti 2019

Av Rebecca - 4 augusti 2019 12:58

I fredags var vi över till mamma på middag allihopa. Mamma hade överraskningar till oss barn av arvet efter morfar.
Även våra män fick presenter.
Edwin fick lite sponsring till en NHL resa och Johan fick pengar för att köra sportbil på bana. Jag och syskonen har redan fått våra presenter, jag fick pengar till min LV väska jag velat ha väldigt länge! en neverfull MM.
Vi åkte upp till Stockholm hela familjen så jag kunde åka till Louis Vuitton butiken och köpa den.
Min mamma är helt enkelt bäst!

Igår var vi på gröna Lund för att se på sommarkrysset.
Edwins kompis jobbar med att filma där så han hade fixat vip biljetter så vi hade sittplatser och tillträde inom scenområdet.
Helt fantastiskt att få tillbringa hela dagen på grönan och åka karusell utan att behöva betala en krona för det.
Våra band runt halsen gällde för karuseller med.
Men det var verkligen så SJUKT MYCKET FOLK!!
Man hann inte åka sådär supermycket då det var sånna köer till precis allt!
Men själva showen sen var kul att få uppleva på plats. Aldrig sett sommarkrysset live innan så det var kul.
Nyss va reprisen på tv och vi såg oss själva i bild en hel del, barnen sitter bredvid och kollar på tvn och skriker där är mamma! Där är pappa! Där är vi!
De tyckte det var jätte kul så får se om det blir nå fler gånger kanske.

Barnen var sådär lagom trötta när vi åkte hem! Och det förstår jag!
Det blev sent hos mamma och sen sent igår kväll igen. Barnen har väl kommit i säng kring 00.30 både fre o lör nu.
Det kunde man dock inte tro igår, det var full fart på dom hela dagen.

Nu är det dags att ta i tu med lite städning här hemma!
På återseende!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards