becca8807

Alla inlägg den 23 augusti 2019

Av Rebecca - 23 augusti 2019 20:32

Ja då var hockeysäsongen igång igen för Wayne! Det känns lite skevt att de ska gå på is i augusti, augusti är ju liksom en sommarmånad. Men Wayne har längtat efter hockeyn så är kul för hans skull att det är igång igen.

Han har vuxit lite i sommar märkte vi på benskydden, de glipa lite för mycket på längden för att det ska vara okej.

Så idag blev det en sväng till monkeysport innan ridskolan för att införskaffa nya.
Det är galet vad de kan ta för priser, skydden som satt bra på Wayne låg på ca 800kr för endast benskydd!
Mamma betalade dom denna gång åt honom och det är jag tacksam för.
Skönt att kunna få lite ekonomisk hjälp med barnens idrotter som kostar multum med alla avgifter och utrustning.

Men idag var det ridning på agendan igen, Joeline rider och jag går/springer bredvid.
Jag känner mig helt slut efter tiden i stallet.

Men vad gör man inte för sina barn.
Sitter och fryser i ishallen, springer bredvid hästen i stallet och sitter ute bredvid fotbollsplanen oavsett väder.
Vi har haft ganska tur med vädret på den biten dock, endast en gång det varit lite regnigt.

Men nu blir det fredagsmys med familjen
Ha det bäst!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards