becca8807

Alla inlägg den 2 februari 2020

Av Rebecca - 2 februari 2020 13:52

Ja när jag ändå sitter här på jobbet och är reserv i en timme så kan jag ju skriva om förra helgens bravader.

Som jag säkert nämt så gifter sig min syster nu i februari, och förra helgen så hade vi möhippa för henne.

Vi startade redan två veckor innan och skickade uppdrag på sms till henne med instruktioner om att lägga upp på Instagram med taggen #alexhippa2020
Just för att göra henne lite nervös inför vad som komma skall!

Vi har planerat allt väldigt länge! Och allt blev kanon bra!
Vi sågs alla veckan innan och förberedde kläder osv till själva dagen.

25/1 skedde det!
Vi möttes upp utanför henne och samlade oss. Sen smög vi upp till hennes dörr och överraskade henne med tutor och rosa snoppkonfetti!

Hon blev inskickad på toa för att klä på sig sin snygga outfit vi fixat.
Givetvis hörlurar med dålig musik på och ögonbindel så hon inte såg och hörde vad vi gjorde.

Vi fick skynda och ställa fram all frukost, packa hennes väska och förbereda.

När hon fått smälta att dagen var kommen så startade vi med champagnefrukost och så fick hon göra ett litet uppdrag att berätta om ett minne hon har med oss alla som var där.

En stund senare så kom strippan som vi hade bokat!
Så hon fick en het start på dagen, hon var helnöjd över det.
Dock var det fotoförbud så inga bilder finns på strippan.

När allt var avklarat så begav vi oss mot tågstationen för att bege oss in mot stan för nästa aktivitet. Hon fick ett uppdragsbingo att utföra under dagen.
Ju mer rutor hon lyckades få kryssa i, desto mer smink fick hon till kvällen.

Ett uppdrag utfördes på tåget, smink!
Hon fick en låda med smink vi hade plockat ihop och fick sen 5min på sig att sminka sig, och var tvungen att använda allt.
Hon lyckades med nöd o näppe.

Väl inne i stan så begav vi oss mot Stockholm pole för lite twerk, det var hysteriskt kul men svårt. Det blev en hel del skratt.

Nu måste jag jobba lite så del två kommer ikväll!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards