becca8807

Alla inlägg den 15 september 2020

Av Rebecca - 15 september 2020 19:00

September är här och hösten på ingång! Eller? Med tanke på hur varmt det ändå är så kan man verkligen börja undra när hösten drar in på riktigt.

Jag kan helt ärligt säga att jag längtar!
Längtar efter att få plocka fram de stickade mysiga tröjorna, tända ljus hemma o bara mysa i höstmörkret.
Jag kan väl ändå inte vara ensam om det?

Och tänk att en hel månad har gått sen skolstart. Numera har jag två skolbarn, det är riktigt skönt att båda lämnas på samma ställe numera men också lite sorgligt på ett sätt att de växer så fort mina små kycklingar.
Mina älskade barn.
Joeline trivs jätte bra i sin klass och har fått nya kompisar.
Imorgon ska hon för första gången följa med en kompis hem från skolan och är riktigt pirrig och längtar.
Är jätte bra att de ändå har vänner i skolan, är så många barn som är utanför och inte har det. Är ganska stolt över båda mina små som är väldigt omtänksamma och är mån om att alla ska få vara med i leken.

Man märker när sommaren är slut och alla aktiviteter drar igång.
Det är nog det största tecknet o detta hem!
Hockey, fotboll, ridning, innebandy, gymnastik.. ja fråga mig inte hur vi hinner med o får ihop allt för det vet jag knappt själv!
Man går som en maskin känns det som ibland, åker hit och dit och bara kör!

Och så lite jobb och sömn där emellan. Det är en stor fördel och jobba skift ändå.
När hockeyträningen startar kl 16.00 en onsdag!? Många jobbar vid den tiden och får det svårt o hinna.
Än så länge har allt löst sig, så håller tummarna att allt går och få ihop sen också, kan nog behöva lite support från familjen denna höst känns det som.

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards