becca8807

Alla inlägg den 19 september 2020

Av Rebecca - 19 september 2020 20:38

Visst är det härligt när man behöver ställa larmet en ledig lördag?
Det känns alltid jobbigare när väckarklockan ringer en ledig helg än på en vardag på nått konstigt vis.

Men vad sägs det.. allt för barnen!
Det var bara att hoppa upp och servera frukost och få barnen klara och sen bege sig mot ishallen.
Det känns helt ärligt som att man bara han hem och vända innan det var dags att åka tillbaka.

Var så sjukt trött igår. Efter barnen lagt sig så duschade jag och kröp sen ner i sängen och lyssnade på en ljudbok, tror inte det tog så lång tid innan jag somnade.
Jag vaknade upp mitt i natten med hörluren i örat och telefonen bredvid mig.
Tack och lov att jag upptäckt sömnfunktionen som finns vilket betyder att jag missat Max 15min av boken.
Har börjat lyssna på en nästan vanlig man.
Den kan jag rekommendera, den är så sjukt spännande och gör att jag bara vill lyssna mer och mer för att få veta vad som händer.

Dagens hockeyträning gick galant i alla fall, killarna kämpar på och man ser hur de utvecklas. En annan är helt öm om fingrarna efter alla skidskor som snöras och snöras upp!
Man blir nästan som en liten hockeymamma för alla killar.
Påminner om vattenflaskor, att klubborna ska ställas i ställen, hjälper på och av med utrustning om det behövs, tröstar, knäpper hjälmar osv.

Innan träningen blev det en snabbvisit på Ica maxi för o införskaffa lite koffein!
Den behövdes verkligen idag.

Efter träning och lunch så var vi över till syrran och grattade lilla Liam som fyller 2år idag.
Min lilla prins som är fylld med bus!
Trevligt och träffa pappa också som jag inte sett på väldigt länge nu.
Hans fru fick Corona och då valde jag/vi att hålla avstånd där hemifrån för att inte riskera att smittas.
Jag håller mig hellre därifrån en vecka för mycket än för lite.
Är inte jätte rädd att få det men vill inte medvetet utsätta mig och familjen för obändiga risker.

Nu är sminket borttvättat och det är dags att kolla på film med mannen.
Får se hur länge jag håller mig vaken, känner mig ganska sliten idag efter denna hektiska vecka.

Hoppas ni haft en bra lördag!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards