becca8807

Alla inlägg den 26 september 2020

Av Rebecca - 26 september 2020 20:17

I måndags stängde de av vattnet hos oss en stund på förmiddagen då de håller på att renovera grannes badrum som ligger vägg i vägg med vår lilla toalett.
Inget konstigt med det, vi var ju ändå inte hemma.
Senare märker vi att vi delvis fått tillbaka vattnet, alltså i köl och badrum men inte lilla toaletten, det kommer väl tänkte vi. De kanske bara glömde en kran?
Dagarna går utan vatten där, så vi ringer hyresvärden och ett tag senare kommer en rörmokare och kollar.
Det visar sig att de har kapat fel rör hos grannen så vi blev av med vattnet.. alltså vad jag garvade. Rookies som håller på känns det som. På måndag kommer de och ska fixa så att vi får vatten dit igen. Ska bli skönt att få två toaletter igen.

Idag har vi spelat padel med ett annat par, Olle och Cicci. Olle har spelat ett tag och är ganska duktig medan Cicci är på nybörjarnivå så det blir lika som mig och Edwin. Det blir en väldigt bra kombination då vi blir jämna. Jag och Edwin förlorade matchen idag, men det blir snart revansch.
Kanske nästa helg redan, då jäklar 100% för vinst.
Efter matchen så åkte vi och köpte med pizza hem, det blev en sån dag helt enkelt cheat day. Har ändå hållit igång sen klockan sju imorse så tyckte jag var värd att slippa laga mat idag.
En hederlig vesuvio funkar alltid.

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards