becca8807

Alla inlägg under januari 2010

Av Rebecca - 31 januari 2010 18:29

Blää! idag känns verkligen allt skit segt! blev riktigt sent igår, va inte hemma förän vid halv 4 inatt. Va riktigt kul o jobba igår men de va väldigt stressigt ett tag. Först serverade vi friskis o svettis som hade bokat middag :P sen blev ja inslängd i kassan mitt i ruschen när de kom väldigt mkt folk på engång! undra om den kassan stämde :S haha efter att ja va klar i kassan blev ja ner skickad i garderoben :P så fick göra lite allt möjligt igår kväll! =)

Men fy fan för fulla ass holes! det finns lixom EN klar regel i garderoben på krogen som nog gäller på ALLA ställen, ingen bricka! ingen jacka!

att folk inte kan fatta de! har man tappat bort brickan får man snällg gå åt sidan och vänta till sisst! Thats it! =)

Av Rebecca - 30 januari 2010 11:03

  


Idag blir de jobba igen =) 16-03

ska jobba min första Á la carte på berget! o får väl se hur de går, känns lite sådär små nervöst faktiskt, :S man vill ju inte göra bort sig totalt haha!. men de som känns mest nervös e nog kassan! e verkligen värdelös på o lära mig sånna tekniska saker :D men tror dock inte att ja kommer o få en kassa kod idag :)

efter jag serverat klart ska ja sitta i entre kassan, eftersom de e klubb ikväll, jippi!


Av Rebecca - 26 januari 2010 20:55

 Denna vecka är jag utlånad ("vikarie") till en annan lunch restaurang .. helskumma människor som jobbar där haha! Idag var det dag 2. Fick träffa restaurang chefen där idag i några min innan han skulle iväg igen, vet inte riktigt va man ska tycka om den pricken .. men sträng verkar han vara, e riktigt glad att han inte är min chef iaf!


Ska vara på den restaurangen veckan ut och hoppas verkligen att det bara blir veckan ut o inte flera veckor som det säkerligen kommer bli :S De får man väl veta på fredag eftermiddag lr kanske måndag morgon .. dom vet inte riktigt va framförhållning är! :P

De enda som är positivt är att jag bara jobbar till 3 men får betalt till 4 ;)


Kram från mig :)

Av Rebecca - 25 januari 2010 20:42

Ja idag kom lönen! :P de va fan på tiden haha!

En tur till ica maxi har de blivit idag, har fyllt ekot i skåpen nu =)

sen va man ju lagom hungrig så jag o älsklingen åkte o åt indisk mat .. riktigt gott va de! ja åt nå 3 små kyckling rätter, mumma! :D


O igår va söt syster här på besök =) åt lite middag o drack te .. vi blev tvugna att gå o handla hem lite bortglömmda ingredienser till maten oxå så hon passade på att åka på rumpan i nerförsbacken oxå HAHAHA de såg ganska kul ut :D  

Love u sis! <3

Av Rebecca - 21 januari 2010 20:30

Åååh! va trött man blir på den här årstiden, man känner sig ständigt trött! de är mörkt när man går upp på morgonen o lika mörkt när man åler hem!

hallå vart tog dagsljuset vägen? :S


Anyway! den 3:e augusti sitter jag på planet till Egypten med min älskling och våra bästa vänner Ankan & Jonsson, ska bli hur kul som helst!

En bra anledning till att längta till sommaren ännu mer :D *happy*

Av Rebecca - 20 januari 2010 19:58

Lilla jag är i desperat behov av att sy upp mina gardiner i vardags rumet, dom hänger väl typ 30cm ner på golvet! :O

Men så va det ju de där me symaskinen! Hur fan gör man, känner mig heldum!

Satt o läste den där jävla instruktions boken o försökte att få in tråden, men nej då den ville inte, bara fastnade o gick av :S Så har gett upp!

Blir nog till att ringa mormor så hon får komma o hjälpa mig o fixa till de där med apparaten!


Nu blir de kolla dumburken en stund o sen sova!. upp tidigt imorgon ju :(

nån som vill byta bort en sovmorgon? =)



Av Rebecca - 15 januari 2010 13:02

  

Oj va längesen de va jag skrev någonting här!

fy skämms på mig! Idag är det iaf fredag som betyder LEDIG :D älskar 4 dagars veckor, man får så mkt mera gjort på helgerna :)

Men idag blir det jobba iaf, ska jobba på Torekällbergets värdshus, hara bara jobbat där en gång tidigare så wish me luck! :)

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards