becca8807

Alla inlägg under mars 2011

Av Rebecca - 31 mars 2011 20:15

  


Grattis till min älskade mamma som fyller 41år idag!

 

Idag har vi varit över där o fikat lite =)

Var skönt att Hans inte kunde borra idag så Edwin oxå kunde följa med o gratta mammsen för då fick ja ju övningsköra ostället för o åka buss! ;)

Blev lite extra då vi åka o hämtade upp mormor först, men de gör ju inte mig nånting! :)


Av Rebecca - 30 mars 2011 19:12

Vad kul det känns att komma hem till en karl med ryggläge o soffan (som vanligt) *not* Trodde att jag skulle slippa o laga mat för en gångs skull när han faktiskt kom hem före mig, men nej då sån tur hade man inte denna gång heller!

Har ju varit hos frissan idag o klippt mig, blev bra! Kortare bak o så längre fram =) Men en sak hatar jag verkligen med frissan, o de e deras styling!

Man ser ju verkligen inte klok ut! Alltid bättre o foxa själv tycker jag! =)

 

Klippte mig hos Cut point vid kyrkan här i Södertälje! =)

 

Boka tid där nästa gång vettja, dom är riktigt duktiga och en klippning kostar 380:-

 

På återseende!

Av Rebecca - 29 mars 2011 19:42

Yes äntligen blåser vinden åt mitt håll!

Jag slipper restskatt för en gångs skull, har ju fått betala de senaste åren så måste säga att ja blev överlycklig att jag faktiskt får tillbaka några kronor iår =)

 

Idag har ja bokat biljetter till stockholm ice show i globen på lördag! Är så himla snäll som ska överraska mormor som är ett riktigt fan av konståkning =)

Imorgon blir det en sväng till frissan efter jobbet oxå, så frågan är bara hur ja nu ska klippa mig??

 


Av Rebecca - 27 mars 2011 13:56

Nu börjar det sakta men säkert bli klart här hemma!

Eva o Hans är här o hjälper till =)

Min bejb o Hans har fått upp två hyllor hittills o nu håller Eva på med lampan o försöker skarva o fixa så vi får lite ljus över middagsbordet oxå :D

sen när allt e klart här hemma så är det nog dax o bjuda över lite middagsgäster!

Pappa & co står först på tur! :D

 

Ne nu ska ja ta o hjälpa till med nånting tror ja! =)

Av Rebecca - 26 mars 2011 14:18

Ja nu har jag gett mig in på att tapetsera en fondvägg själv!

Den är nu på plats o blev faktiskt riktigt bra, ger mig själv betyget MVG :D

Var ju trots allt första gången jag satte upp en tapet själv, det tog en timme o blev inget svinn på våder inte! kommer före o efterbilder sen, (när allting är klart)

Nu återstår bara det sista där inne (äntligen) o imorgon blir lampan ovanför middagsbordet installerat och vägg hyllorna åker upp! Woho :D

 

Nu ska ja hjälpa min bejb med lite sortering på allt skit där inne o sen blir det städa av lite! =)

 

på återseende!

Av Rebecca - 24 mars 2011 20:05

Nu är det färdig slipat o fixat för tapetseringen i helgen! =)

Ska bli så skönt att extra rummet oxå blir klart, sen så ska jag fan inte flytta nånstans den närmaste tiden orkar inte börja om från början med allt hemma fix igen.

Sen efter helgen är det dax för nästa projekt att hitta en bäddsoffa som är fin o med rätt mått. Sen efter det blir det den sista touchen med gardiner, kuddar, matta o liknande =)

 

Har sökt jobb på ica oxå! =) (skulle va riktigt kul om man fick det)

Trivs inom restaurang branschen men får ju inge heltid på jobbet nu så det kan man ju fortfarande hålla kvar lite vid sidan om! =)

 

Nu är det dax för en dusch (känner mig lite dammig efter slipandet)

Tjingeling!

Av Rebecca - 22 mars 2011 19:54

Idag har det varit en sån där lagom tung dag

Begravningen för farfar va idag, försöker bara tänkta att han inte behöver lida mer nu eftersom han var sjuk och försöka komma ihåg alla minnen man har istället.

Detta var begravning nr 3 på mindre än ett år nu, de känns inte okej o så jävla orättvist!

 

Fick lite bilder av lengman på mailen oxå, från -04 den tiden jag o linkan var tillsammans, aningen tårögd av att kolla igenom dom.

 

                           

 

Kan bjuda på dessa två från när vi va hemma hos mig o flummade oss med toffsar och kameran. Minns det nästan som om det var igår!

 

 

Av Rebecca - 20 mars 2011 19:50

Idag har vi åkt runt, runt o runt i sthlm några varv tills vi äntligen hittade rätt!

Eller ja de var ju tills vi hade parkerat sen hade vi virrat bort oss igen o visste inte vilket håll vi skulle åt .. bra lokalsinne? haha

 

Vi har oxå varit i skärholmen en sväng o "stors hoppat" det blev en klädhängare som man hakar på uppekanten på en dörr o sen hittade jag mig ett par billiga men snygga stövlar som man kan ha nu i slasket som är ute då mina andra har börjat läcka in vatten!

 

NU är ju oxå extra rummet färdigmålat, i veckan el nästa helg åker tapeten upp oxå så sen kommer vi till den roliga delen -Inredningen hitta nå fina gardiner o så!

Men nu börjar snart solsidan som vi givetvis ska kolla på o sen blir det film =)

 

 

Idag blir det denna! Resident evil 3 =)

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards