becca8807

Alla inlägg under juni 2012

Av Rebecca - 30 juni 2012 18:26

Igår tillbringade jag o Wayne halva dagen hos pappa & Lotta =)

Lotta lånade Wayne tidigare på dagen så jag fick lite egentid en stund, sprang ner till stan o utförde lite ärenden =)

Medans älsklingen var ute hos Matte i kallfors o snickrade o hade det trevligt så följde jag o Wayne med Hedströmarna ner till Full House o åt en smarrig middag som för min del bestod av de små thailändska vårrullarna, de är ju så sjukt goda .. Finns tydligen att köpa såna på coop.

En tur dit kanske? =)


Sen åkte jag o Julle på roadtrip upp till Lidingö o köpte min fina Teutonia :)

TACK GODE GUD att det var lite trafik när ja skulle köra själv i sthlm för första gången .. Det var ingen barnlek!

Blev några extra varv i några rondeller, lite svängar åt fel håll o lite sånt .. Hade gps men fattade inte när ja skulle svänga alla ggr haha

Men fram kom vi till slut =)


Och idag har vagnen blivit invigd =)

Jag o Wayne gick ner på stan o strosade lite med pappa & Lotta o sen tog en fika me dem.

Teutonia vagnen är mindre än Emmaljunga vagnen jag har men fan så mkt tyngre o köra!

Den funkar fin fint som extra vagn .. men Emmaljunga ska det vara mkt större, stabilare och fframför allt lättare =)


Efter stan blev det en tur till järna för o hämta Edwin som kollade på fotboll (slaget om järna) .. O nu jobbar han så jag o Wayne är ensamma igen ..


Nu blir det lite bebis gos medans han ligger här o är glader =)


På återseende! =)

Av Rebecca - 29 juni 2012 10:48

En teutonia fun vill jag ha!

Och min fina älskling har gett med sig så jag får en sådan :D

Det skadar ju inte o ha två vagnar .. teutonian kommer o bli perfekt när vi ska till skåne då den tar MYCKET mindre plats i bilen =)

Jag är jätte nöjd med min emmaljunga vagn men man kan ju aldrig ha för många? :P

Så ikväll blir det en trip till Lidingö för o köpa vagn :)


Snart kommer Lotta o lånar Wayne en stund.. så får lite egentid ett tag o så blir det en trip ner till stan för o träffa Simone som e hemma från USA nu under sommaren.

Ska bli kul o träffa den bruttan var år o dar sen ja såg henne =)


På återseende!

Av Rebecca - 26 juni 2012 21:26

Idag kom Marre med sin lilla Vilda hit! =)

Så himla söt liten tjej och så roligt o se Marre igen! Vi kom fram till att det var 13år sen vi sågs sist o det ska bli ändring på kom vi fram till ..

Det första som hände när dom kom var att lilla vilda fick en kopp kaffe över sig stackars liten, det gick bra som tur var men aj vad ledsen hon blev lilla tjejen!

Wayne var intresserad av vad det var för typ som hade kommit hit haha så himla gulligt o se :P


   


Sen har vi varit ut til Haninge så min stora bebis fått utnyttja sin 30års present han fick förra året ..

Köra Ferarri gjorde han och han var såå glad..

Man kände sig som barn på nytt sa han när han var klar, mitt fina hjärta =)


     


Nu blir det lite kvällsmys med pojken min =)

God natt!

Av Rebecca - 26 juni 2012 14:38

Sitter o små gluttar på en film på tv4 film som heter try 17 ..

Ganska tråkig en men finns ju ingenting kul på tv o lillen sover så vad gör man ?

Om en stund kommer Marre över =)

100år sen man såg den bruden så ska bli kul o träffa henne igen .. o kanske få se hennes lilla Vilda? =)


Ikväll ska vi iväg till Haninge o se älsklingen köra ferarri =)

Han fick det i 30års present förra året o jag vill ju följa med o ta några foton på hjärtat mitt .. han lär ju bli som barn på nytt!

Mathias o Lucas ska oxå med, dom svara JA VERKLIGEN! när ja fråga om dom ville med dom små sötnosarna!

Bilar gillar dom ju haha :P

Av Rebecca - 25 juni 2012 21:53

Två nätter på raken nu i helgen har min lille prins sovit hela nätter o vaknat första gången kring halv 8 -8 snåret o sen somnat om så vi allihoppa har sovit till kl 11 =)

Kändes faktiskt helt underbart o få sova .. synd att det inte fortsatte så :P


 

28/11 var vi på det första ultraljudet o fick se detta lilla pyre!


 

Blev större! här i V.31


 

O ännu större! här var jag i V. 37 (tror jag de var?)


 

Den 23/4 kl 11.18 kom denna lilla plutt med ett akut kejsarsnitt.

Här är första bilden tagen med Edwin då jag själv låg på operationsbordet / uppvaket


 

Här några timmar senare fick ja komma ner och äntligen få träffa min lilla Wayne & Edwin

Blev en ganska omtumlande förlossning men vi alla mådde ju bra till slut o det är ju huvudsaken =)


 

Ny hemkommen från BB =)


 

Ca en vecka gammal =)


 

Växer så det knakar!

 

O så här stor o fin är man nu =)

Hela 9 veckor har gått sen han tittade ut i stora världen, och två månaders kontrollen på bvc här om dagen gick hur bra som helst =)


Nu e de dags o krypa ner o gosa ner mig med min lilla bebis som sover så sött =)

God natt <3

Av Rebecca - 24 juni 2012 21:24

Här kommer en riktig bild bomb från Ankan & Jonssons bröllop 12.06.16

Titta o njut =)


                                                                                       


Visst var dom fina, numera Herr & Fru Jonsson =)

Av Rebecca - 15 juni 2012 22:25

Imorgon är det den stora dagen vi alla väntat på!

Min allra bästa vän sedan barnsben ska gå o bli fru Jonsson o jag ska vara brudtärna!

 

Ska bli så otroligt kul o få se dem gifta sig, så morgondagen går i kärlekens tecken. Hoppas bara att vi har tur med vädret (regn enligt smhi) men hoppas dom har fel!

 

Här är hon min fina Anka =)

Wayne ska tillbringa dagen o natten med sin goa farmor imorgon som blev så glad o få ha honom eftersom det gick så bra i onsdags när hon lånade honom några timmar =)

Lillen måste ju få träffa de närmaste så ofta som möjligt så han lär sig o känna igen alla ansikten o röster, har ju an ganska stor familj med många o lära känna =)

ska bli spännande o se vilka favoriterna blir när han blir äldre .. oftast brukar det ju bli en favvis det hade man ju själv när man var liten :P

 

Ne nu är det dags o krypa ner i sängen.. blir en lång dag imorgon, ska vara hos cicci som ska hjälpa mig med håret vid 9 imorgon bitti =)

 

God natt!

Av Rebecca - 11 juni 2012 18:05

Jahapp då var helgen och snart måndagen över då!

Så va hände ihelgen då?

Jo i fredags hade jag o min finaste vår 5år dag .. helt otroligt hur fort tiden faktiskt går o iår har vi ju nått ännu finare ihop, våran underbara lila son =)

I fredags åkte pojkarna till tyskland för o handla dricka  till bröllopet i helgen så jag o Wayne har tillbringat helgen ensamma. Fredags mys tillsammans med lillen blev det o i lördags var vi hos pappa/morfar & Lotta o hälsade på o umgicks lite .. alltid mysigt o tillbringa tid med familjen o dem vill ju gose gosa med lill prinsen oxå :)

 

  

Wayne med morfar =)

 

    

Har fixat instagram appen till luren .. älskar det!

Man kan ju få till så himla fina bilder med ett enkelt knapptryck :)

 

Idag har jag o plutten varit till maxi o handlat hem massa baby semp så nu finns det i skåpet för ett tag fram över.. känns ju som om man inte gör annat än o springer ner till stan o köper det!

Nappar har vi införskaffat oxå då vi har en liten hårboll som verkar tycka de är riktigt roliga o leka med grrr!

 

Nej nu kommer snart min man med min mat =)

puss hej!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards