becca8807

Alla inlägg under februari 2018

Av Rebecca - 6 februari 2018 18:05

I söndags fick jag mig en överraskning på jobbet. Hade precis börjat min tur och åker första sträckan till Södertälje hamn och där står en tågvärdsinstruktör som ska åka med mig dagen lång och göra en utvärdering/uppföljning. Det ska göras inom ett halvår från att man blivit färdigutbildad och klar för att jobba! Va inte beredd på de kan jag tala om. Men de gick hur bra som helst, jag sköter mitt jobb och gör som man ska så blev "godkänd på nytt" tack och lov haha

Började tidigt imorse och hade en lång tur! Så ligger här på soffan och chillar lite o samlar energi, barnen kollar på barnprogram och gubben pillar på telefonen som vanligt! För min del börjar dansen ikväll, äntligen! Så tisdagskvällar framöver kommer jag spendera i danssalen. Om tiden hade funnits så hade jag skaffat terminskort och dansat tre gånger i veckan. Men med tanke på arbetstider och barnens aktiviteter så är det fullkomligt omöjligt att låsa upp sig tre dagar o tider i vekna tyvärr även om jag skulle vilja.

Förra veckan kom Joelines klänning som jag köpte till henne från wish! Hon ska ha den på vårat bröllop i sommar!
Alltså den va riktigt fin! Man kan göra bra fynd där! Klänningen måste dock lämnas in till skräddaren och sys in lite men det för vänta in i det sista så den sitter perfekt! Vet ju inte hur mycket hon tänkte växa dessa månader som är kvar.
Inbjudningskorten har kommit också, återstår lite pyssel med det innan de kan postas! Så fina de med, de blev jätte bra och helt plötsligt känns allt så mycket mera verkligt av att bara se korten.

Mycket av allt är bokat och klart i alla fall, det viktigaste liksom! Nu återstår det bara att vänta lite till och spara mer pengar. Återstår fortfarande en del innan allt är i hamn! Men det kommer nog att bli så bra hoppas jag!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards