becca8807

Alla inlägg under april 2010

Av Rebecca - 30 april 2010 16:46

Fy fan vilken jävla helvetes dag de varit på jobbet idag! Haft så jävla mkt o göra! Men som tur är hade jag lilla Marcuz me mig som verkligen va hur duktig o hjälpsam som helst! Utan honom idag hade de nog gått ganska käpp rätt åt helvete känns de som! Han har varit ägg kungen idag haha! ;)O han lär ju inte va hungrig iaf, 3st glassar har ungen smällt i sig idag :O fattar inte vart allt tar vägen!


Ikväll blir de lite tacos o mys här hemma .. för imorgon blir de ju kryssning! Bara komma bort en dag o handla lite billiga cigg e ju inte helt fel ;)


Btw, ett tips till er flickor! www.nordicfeel.se =)


Tjingeling

Av Rebecca - 29 april 2010 20:43

Grattis till världens bästa farmor på 62års dagen! <3


Här sis har du 2 bilder av de kläder de vart! från hm + den jag hade idag då :)              


Nu har jag min lille skrutt bror här! Han fick ledigt från skolan imorgon o ska följa me mig till jobbet :) Nu ska lillen få jobba lite o se vad verkligen innebär ;)

Skämtåsido :) Men e kul o ha mina söta syskon här på besök ibland :)


  Här e min gullunge till bror <3


Tjingeling!

Av Rebecca - 28 april 2010 19:27

Idag va de personal möte! Hade ju verkligen varit kul om dom kom me nå relevant! Så himla långtråkigt!

Idag fick ja hem mitt paket från Hm, lite nya kläder :D ett par jeans tights, ett linne o sen två topar =) Nu ska ja lägga mig o kolla på första avsnittet av desperate housewives säsong 2 .. köpte den från tradera o gjorde ett riktigt kap! ;)

Tjingeling <3

Av Rebecca - 27 april 2010 19:44

Idag va de möte me facket! Kan kanske bli en ev strejk om inte min arbetsgivare går me på lite rimliga avtal :P men för att då få ligga hemma o pilla navel ludd med fullt betalt måste man ju gå med i facket, får se hur de blir me den saken!

En liten sväng på stan blev de oxå! eller liten o liten .. idag har ja nog fan varit inne i varenda butik!! Men fanns ju knappt nå jackor alls! :O Men hittate iaf en jacka på hela stan! De ni! Ingen världs snygg, men den duger =) allt e väl bättre än den ja har vilket är ingen för äger ingen vårjacka haha ;)


Nu ska ja krypa ner i sängen o njuta av min Tv-tisdag .. Först Ugly betty, sen desperate housewives o sist men inte minst cougar town om man håller sig vaken så länge!


Tjingeling!

Av Rebecca - 25 april 2010 14:26

Jag har just kommit underfund me att jag hatar klassfester!

Var klassåterträff på berget igår, massa folk som blir som barn igen när de träffar gamla klasskamrater! Gapar, skriker o är allmänt ohyfsade.

Men väljer man att jobba då så ere väl bara o stå ut antar ja?

Trodde att jag skulle få sluta senast 12 så de kanske kunde bli lite party efter men sån tur hade inte lilla jag, 03 va klockan när ja stämpla ut o fick åka hem.


Kvälles drama! En kille kommer fram o vill ha hjälp o hitta sina bortsprungna glasögon som han hade tappat, de fanns i baren helt överkörda, upphittade på dansgolvet under kvällen. Så han deppade en stund i baren brevid en annan kille som käkade nötter o fråga! -Vill du ha nötter! han svara - Ne ja e nötallergiker!

Kanske inte låter så kul här, men o se honom o höra de blev jävlit roligt haha

Undrar om han hittade hem haha!



Av Rebecca - 19 april 2010 21:21

Känner mig helt jävla slut idag! sovit på soffan halva kvällen! de e inte likt mig!

Konstigt nog så har ja verkligen känt mig konstant trött på sistone, ögonen vill lixom bara trilla igen! Nu blir de snart en varm lång dusch, känns som om man behöver fåp upp lite värme i kroppen igen :P

Idag efter jobbet blev de en lite snabbis förbi stan iaf, trodde ja va tvungen o handla lite mat som ja va heeelt säker på att vi inte hade hemma, men så väl hemma när man ska ställa in sakerna ser ja att ja köpt upp mer av de som fanns! börjar fan bli cenil! :P Unnade mig en ny piercing stav idag oxå, söt liten sak me blommor på! Den va ja värd .. e ju trots allt måndag! <3


God natt ;)

Av Rebecca - 16 april 2010 22:57

Idag var sista farvälet av våran älskade linkan! Minnes stunden var hur fin som helst! Hoppas att du såg oss alla o hur många vi va som va där för din skull! Så himla älskvärd, rolig o härlig människa som Linkan får man leta efter!

3 doors downs låt kryptonite va den första låten som spelades på din begravning! Rös i hela kroppen när ja hörde den, en riktigt bra låt! <3


       


Av Rebecca - 11 april 2010 20:39

har varit superskönt o få haft en helt lugn o ledig helg :) i fredags blev de bara fredags mys i massor! bubbel, lite smått & gott o film! O igår va vi på middag hos mamma som fyllt hela 40 år! :)   Den nyblivna 40åringen =)


< ----Mormor & Morfar =)  <-----Mosters man pär 

Abbes syster O man     Moster =)

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards