becca8807

Alla inlägg under juli 2014

Av Rebecca - 27 juli 2014 20:38

Har insett att det varit lite glest med inlägg här och speciellt sen vi gick från 3 till 4 i familjen!

9/7 kl 10.47 kom hon min efterlängtade prinsessa!
50 cm lång och 3814gr tung.

Efter samtal med Aurora Bm och förlossningsläkare kom vi fram till att det skulle bli ett planerat snitt och jag kan säga att jag inte ångrar det en sekund!
Är nöjd med beslutet och har bara positivt att säga om förlossningen denna gång.
Denna gång har det bara varit glädje från första stund jag fick se henne.

Det var en riktig märklig känsla att ligga vaken på operationsbordet förlamad från midjan och ner, att vilja lyfta fötterna men att det inte går!
Och samtidigt känna hur de drar och sliter i en så det känns som att man ska trilla av bordet!
Men så hör man skriket och inser att hon är ute!

En riktigt häftig känsla att få se en helt nyfödd liten bebis som jag blev snuvad på förra gången, att få ett litet underverk på bröstet.. Kärlek säger jag bara!

Nu är min lilla Joeline 2v och 4 dagar gammal och växer som bara den märker man på kläderna, storlek 50 är nästan urvuxet!

Magbilden är dagen innan hon kom! :)

Allt har gått väldigt bra med Wayne också!
Första dagarna var det mycket MIN mamma och MIN pappa när man hållit o Joeline och nu vill han ha henne i knät hela tiden och ska pussas, kramas och låna ut sina bilar till henne! :)

I fredags fyllde jag och ankan år och hon styrde upp grillfest så vi var där och passade på och fira mig samtidigt! Och igår blev jag uppvaktad av familjen, tusen tack för alla fina presenter! :)

Idag har vi varit med ankan och Jonsson på sagostigen med barnen, mamma förvarnade oss igår om att det är ganska B och det var de verkligen! Haha herregud
Barnen var nog inte jätte intresserade av sagorna igentligen men lite kul tyckte de nog att de var!
Fast lekområdet tyckte de var kul!
De åkte traktor, grävde grävskopa, red häst och röjde runt!

Hur som helst hade barnen roligt och det är ju huvudsaken!
Vi åkte till marknaden i malmköping efter och där fick nog vi vuxna det roliga, Wayne ledsnade på att sitta i vagnen ett tag men med lite mutor och slush gick det också bra!
Däremot var inte Joeline speciellt impad av hemresan..
Hon skrek nog halva vägen hem från Gnesta!

Avslutningsvis blev det lite grillrester hos ankan och Jonsson till middag och det var en ganska lagom avslutning på dagen!
Är skit trött så kommer nog somna gott ikväll!

Min stora älskling verkligen ÄLSKAR denna studsmatta!

Nu har jag skrivit av mig lite sen ett tag tillbaka så nu blir det lite balkonghäng med mitt hjärta innan det är dags att tanka lillskrutten!
Ha en bra kväll i vårt sommarfina Sverige! :)

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards