becca8807

Alla inlägg under augusti 2015

Av Rebecca - 15 augusti 2015 20:15

Efter vi tillbringat en underbar vecka i Skåne åkte vi hem, packa upp och packa om och drog dagen efter till tallin hela familjen :)
Kan ju säga att åksjuke tabletter is The shit!
Jag kände att det gunga lite men mådde inte illa som jag brukar göra.

Så min födelsedag firade vi på båten med god mat i ala carte restaurangen samt goda drinkar i baren efter!
Helt toppen att fira 27års dagen med min underbara familj.

Födelsedagspresenten från familjen var en underbar väska från guess med matchande plånbok!
Vi hittade en guess butik i tallin där jag hitta min goding.
Nu kommer ju hösten och vintern och då vill jag ha en svart / mörk väska.
Den vita jag har nu passar bättre vår/sommar och får för tillfället agera skötväska då min elodie details gick sönder i dragkedjan som tydligen är ett vanligt problem?
Frågan är då om det kommer bli en ny sådan eller om det får bli en annan modell?

Joeline fick ett par Tommy hilfiger strumpbyxor som jag hittade på rea i hilfiger butiken i tallin. Var till och med billigare än jag trodde!
Då blir man alltid glad när man förväntat sig ett högre pris!
Wayne fick två bilar och min kära älskling fick vara med och titta och betala lite ungefär.
Hittade även en jätte fin höstjacka till Wayne på zara.
Det är synd att joeline inte är lite större så dom kunde matcha. Fanns en liknande skit snygg för tjejer men dock inte i hennes storlek.

Och ja det var väl våran semester tripp detta år!
Vädret har väl inte varit på topp men har fortfarande haft det helt underbart och är alltid skönt att bara få komma iväg :)

Av Rebecca - 15 augusti 2015 18:41

Semester uppdatering!
Bättre sent än aldrig så vi kör ett bildspel!

Efter nora tog vi en övernattning i kosta! Shoppade lite på Kosta Outlet och sen begav vi oss ner till en djurpark i Skåne.

Efter Skåne drog vi vidare!
Fortsättning följer ;)

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards