becca8807

Alla inlägg under april 2016

Av Rebecca - 6 april 2016 20:19

Nu är hockeysäsongen på scaniarinken över för stunden! Är verkligen jätte roligt att jobba där under matcherna så känns lite tråkigt att det redan är över, känns som att det precis började ungefär. Tiden har gått så otroligt fort! Men snart drar säsongen igång på glashyttan så då blir det nog lite extra där också :) där är det otroligt mysigt att jobba och vara på sommaren, speciellt när uteserveringen öppnar och solen skiner! :)
Har du inte varit där så kan jag varmt rekommendera dig att göra ett besök :)

Idag har det varit fullt ös på jobbet med de små. 16 barn hade vi idag och de är ganska många när de är 1-3år gamla!
Men allt går! En liten blodig olycka hade vi också mitt i allt stoj på eftermiddagen en riktigt faceplant med ett jack på näsan. Slutade med att man inte hann med någonting känns det som och kände mig helt svettigt när det äntligen började att lugna ner sig!
Nu ligger mina två små nybadade små troll och sover, den stora luffsen är ute på gubbträff och jag bara njuter av lite enssmtid!
Kanske ska göra mig en kopp te och krypa ner i sängen och kolla på lite greys anatomy. Ni får ha en bra kväll!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards