becca8807

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Rebecca - 27 juni 2011 18:20

Jag o min babe har gjort ett riktigt fynd via ett mail erbjudande han fick i förra veckan, vi har köpt en veckas boende för upp till 2vuxna o 2 barn för 1500:- spänn i antingen spanien eller portugal (man får välja själv) Hur nice är inte det lixom.

Så nu funderar vi på o ta med ett av mina små troll till syskon oxå =)

Det blir vår första semester utomlands tillsammans med barn isf, känns ju lite spännande bara det =)

Men vi får se hur det blir. Skulle vara kul o ta med nån iaf :)

 

Har för övrigt haft sjukt mkt på jobbet idag, känns som om det ser ut som skit för tillfället, trode jag skulle hinna klart med inventeringen oxå men icke då. Kom ju folk hela jävla tiden (så fort solen skiner säljs det glass som tusan) Jag vill ha regn tror ja!

 

O inte nog med det, trodde jag skulle ta igen en teori lektion idag oxå som ja missa förrut, det va ju inte förän på ons! Suck!

 

men men nu är det snart dax o börja med middagen, ceasar sallad blir det o sen ska ja göra en smarrig fruktsallad. Blev så sugen på det när vi handlade :D

 

Puss o Kram på er!

 

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards