becca8807

Alla inlägg den 28 juli 2013

Av Rebecca - 28 juli 2013 23:07

Ja hemma från Skåne är vi och så fort vi är på hemma plan så dog bloggandet!
Har haft en del och göra de senaste dagarna!
Fyllde ju 25år i torsdags (man börjar bli gammal nu), och dagen började med lite uppvaktning från älsklingen min med frukost och gotti gott från tidernmans, en stor god latte var inte fel att börja dagen med!
Wayne tyckte inte att det var helt fel och äta frukost på balkongen! :)

Sen var det bara och sätta fart!
Handla på maxi till "kalaset", baka pajer och så gick vi ut och åt middag på barolo på kvällen.
Startade med en bruschetta som alltid, men blev lite besviken att de tagit bort parmaskinkan på den.

Tusen tack snälla Julle för att du kom hit och var med Wayne!

I fredags var familjen här och så bjöds det på ost&skink paj som fick gott betyg :)
Alla verkade vara nöjda när de åkte.
Och såklart tack till fina familjen för de fina presenterna jag fått!

Nu blir det cykla till jobbet!

Igår blev det jobb på ett bröllop i Nykvarn! Ganska simpelt men de som gifte sig var jätte nöjda så det känns kanon!
Nästa helg blir det åter ett bröllops jobb!

Idag var mamma o Co. Här och fikade, fick present kort på H&M så jag kan fylla på lite höstnyheter i min garderob! Älskar present kort!
Efter de åkt drog vi ut till Tullgarn och gick omkring, herre gud vad stort det är. Vi gick omkring i ca en timme innan vi kom tillbaka till värdshuset.
Wayne var överlycklig av att få springa omkring där trött var han också, tog inte lång tid innan han somnade när vi börja åka.
Får hoppas att vädret är på vår sida imorgon så vi kanske kan gå ut o leka eller hitta på nå kul! :)

Nu blir det sova för min del!
God natt!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards