becca8807

Alla inlägg den 21 augusti 2019

Av Rebecca - 21 augusti 2019 17:21

Nu börjar sommaren lida mot sitt slut och alla aktiviteter drar sakta men säkert igång igen.
Joeline startade med ridning i fredags och tyckte det var hur roligt som helst och vill fortsätta så då var fredagarna uppbokade framöver. Hon har tjatat om ridning ganska länge men då hon bara är fem år så finns inte riktig ridskola än, men hittade ridlekis som det kallas som hon fick börja på.

Det är lite som förberedelse inför ridskola som hon får börja på riktigt när hon är 7år så två år kvar.
Än så länge får det bli detta så länge hon vill hålla på med det.

Jag får ju lite motion på köpet som måste springa bredvid hästen när de rider.
Än så länge är hon för liten att rida utan ledare.

Men då hon nu ville fortsätta så åkte vi till dechlaton och köpte hjälm, ridkläder och ridstövlar åt henne.
Nästa att köpa är en säkerhesväst. Men det får vänta lite jag har inte råd att köpa det med just nu, det finns dock att låna i stallet så det får bli så ett tag.
Det är riktigt dyrt med ridning och utrustning, tyckte kläderna och allt kostade och då var det ändå en ?billigare? affär.

Hur söt blev hon inte min lilla hästtjej.

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards