becca8807

Alla inlägg den 7 februari 2020

Av Rebecca - 7 februari 2020 21:04

Jag började ju skriva om möhippan vi hade för min syster!
Var på jobbet sist så hann inte skriva klart.

Som jag skrev innan var den sista aktiviteten vi gjorde var Twerk.

Efter vi varit på Stockholm pole och skakat rumpan så traskade vi mot tuben för att ta oss till slussen för matpaus på donken!

Sandra fortfarande lite fundersam på vad som skulle hända.

Efter donken blev det en promenad mot båtterminalen.
Då fattade hon vart vi skulle.
Ut på havet, skepp och hoj!

Det blev en riktigt lyckad kväll med fest och dans natten lång!

Självklart ingår det att blivande bruden skall sjunga kareoke!
Det slutade med att vi alla stod och skrålade till Lena pHs dansa i neon. Vi har det på film och jävlar vad illa det lät.. men kul hade vi.

Söndagen tillbringade vi med lite spa.
Bara få chilla och ta det lugnt innan det var dags att gå av båten.
Shoppade lite taxfree och bara tog det lugnt.

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards