becca8807

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Rebecca - 6 oktober 2010 21:43

Imorse fick ja en riktigt uppenbarelse om en sak jag ska ordna!

O det ska bli så bra de bara kan bli! Så imorgon kväll får det bli till att snoka på fejan .. för vad saken gäller är en hemlis! Nyfikna? ;)

 

Har fixat lite jobb på lördag åt syster oxå =) Känns kul o kunna hjälpa till när man ser en egen vilja oxå, vet ju att hon sökt/söker massa extra jobb hit o dit så då känns de ju roligare o hjälpa till också .. dock kommer vi ju inte jobba tillsammans .. men nästan på samma ställe iaf =)

 

O att bero på ingenting tog jag en snattare på jobbet idag på bar gärning!!

Så jävla uppenbart när han stoppade godis i fickan .. vi har ju misstänk förut men inte riktigt sett det till 100%

Men idag så!

Imorgon skulle jag få in lite uppgifter om denna människa av en gäst som vet precis vem de är! Så får väl se vad konsekvenserna blir för denna typ!

Fick iaf beröm att jag tog honom .. o han blev helt ställd när jag sa till om godiset .. Men vad ska man göra lixom ? man måste ju ta saken i egna händer om man skulle se något sådant!

 

Nu blir det hells kitchen på tv som jag nog säkerligen kommer att somna till ... men det är inget ovanligt, tur att det går i repris ;P

 

Tjingeling!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards