becca8807

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Rebecca - 29 november 2010 19:35

Då va hela en julklapp klar!

Bara resten kvar då .. ganska jobbigt de där att man har så himla många o köpa till varje år. Men min första prioritering där e faktiskt mina syskon .. köps alltid juklappar till dom först. Sen köper jag till resten beroende på hur tomt plånboken ekar :P

Jobbigt oxå när alla frågar vad man önskar sig, då står de still men sen när ingen frågar så kommer man på hur mkt saker som helst man skulle vilja ha/behöver!

 

Igår var det ju första advent iaf! O vi flängde nog runt hela stan o lite till! Föst ner på stan, handla en julklapp, kollade runt o lunchade me Ankan o Tobbe. Jag köpte mig lite fina jul kaffekoppar från servera, verkligen hur söta som helst! o sen några fina tomtar från jula =)

Sen blev det hem, griljera lite julskinka (mm, va gott de ska bli med en skinke macka ikväll) o så bakade vi lite whiskey tryfflar =)

 

Behöver även köpa en nötknäckare, min gick av igår när ja skulle knäcka en nöt! :O (skit saker)

Ett trevligt slut på kvällen blev det iallafall med lite glöggmys, pepparkakor o såklart en lussekatt =)

 

På återseende (när ja orkar skirva nått igen)

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards