becca8807

Alla inlägg under juli 2010

Av Rebecca - 13 juli 2010 09:28

Gud vad det är jobbigt att försöka sova när det är så varmt i sovrummet om nätterna! Man bara ligger där o snurrar runt o verkligen försöker sova!


Igår kom paketet från H&M oxå, massa fint innehåll! och så passade allt dessumtom, helt otroligt! :P


                     


Blev ju en liten tur på stan me syster igår oxå, va ute efter en bh men hittade ingen, va ju det där med storlekarna igen! finns bara bebis storlekar :S

Så jag kom hem med andra underkläder, ett linne o en kjol istället! Med det funkar ju minst lika bra! ;)

Avslutningsvis blev de en latte o glass på en uteservering me sis :)

Av Rebecca - 12 juli 2010 12:41

Idag är det första riktiga dagen på min härliga semester, o va händer? JO det regnar!! Jag hade verkligen sett fram emot att få ligga på stranden o slappa idag med min bok men inte så roligt i regnet!


Så det lutar nog lite åt en tur på stan med syster yster idag, jag hade nog tänkt att klippa mitt svinto-hår så man ser ut som folk igen :)

  Hon e väl bara för söt!? =)

Av Rebecca - 6 juli 2010 18:33

Nedräkningen fortsätter - 3 dagar kvar till semestern   

snart dax o hänga tvätten så fort maskinen e klar!

sen ut o övningsköra lite

stryka arbets skjortor

och så gå ner o mata katten

det står kvar på min to do lista för kvällen, men känner mer för att krypa ner under täcket o sova!

Imorgon och på torsdag blir det jobba på glashyttan, så det blir två långa o tuffa dagar!

Så vill ni bli serverade av mig ska ni komma dit o äta ;)

Dax o sätta fart här nu!

Av Rebecca - 5 juli 2010 18:26

Ååååh bara 4 dagar kvar sen e de semester! :D

Denna helg som just passerat :( har verkligen varit hur härlig som helst!

Lördagen tillbringades hos pappa med grillning o lite vin och såklart det obligatoriska myset framför "brasan" med skitsnack!

Igår blev det stranden hela dagen lång me Ankan&jonsson + lillen o såklart min bejb o söta bror! Man fick sig lite färg iaf vilket känns underbart!

     

Pappa ska visa hur stark han e! Brasan! Billy boy ska visa nå tricks på sin bräda! haha de va kul o se ;P


           

Bilder säger väl mer än 1000 ord? =)

Av Rebecca - 3 juli 2010 15:21

   

Blev en helt underbart skön dag igår, blev en tur runt på stan igår efter jobbet o köpte mig ett linne o två par tights =) Välbehövligt i min garderob.

O så e de ju så kul o få köra barnvagn haha

Slutade ialla fall med en fika på rådhuscafét i solen med trevligt sällskap, helt underbart helt enkelt.

Sen vidare till systemet för att införskaffa lite gott!

   

Bubbel rosé och pizza på balkongen med Robin blev helt enkelt en perfekt avslutning på en härlig dag : )


Nu ska ja dyka ner i min bok igen o sen ta en dusch kanske? =)

Tjingeling

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards