becca8807

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Rebecca - 11 juli 2011 21:22

Denna helg precis som alla andra har gått på tok för fort men har vart alldeles underbar! =)

I fredags var ja hemma hos pappa o åt grillat sen stod det sällskapsspel på tur, så mysigt att sitta där o spela med familjen. Nu för tiden har ju sällskapsspelen blivit dominerade av pc-spel, playstation o annat skit.

Så mer tid för klassiska brädspel med en tärning! =)


O lördagen bestod av bröllop ute i taxinge kyrka (o vi kom försent) till följd av inflyttningsfest hemma hos Ankan & Jonsson i deras nya hus så en super trevlig lördag med andra ord!

Igår gav jag mig på slagborren för första gången, så nu jävlar sitter den där gardinstången uppe där den ska, Tjatat på karl-fan i ca 2,5 månad utan att han kunnat offra 10 min. Man blir så trött på sånt!

Jag klarar mig utan karl! Alla karl sysslor som ska göras i detta hem gör ju jag ändå. Så va ska man då med karlar till?


Idag har de vart körlektion, landsvägs körning var det idag o körde hur bra som helst, körläraren hade ingenting att anmärka idag! =) känns super!

Fick testa på hårda inbromsningar i 70km/h oxå, gud va läskigt de var men de  gick bra. I augusti/början av september ska ja nog testa på en uppkörning o se hur de går. Kan ju inte gå annat än åt helvete :P


Nu blir det nå avsnitt sex and the city o sen sova!

God natt!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards