becca8807

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Rebecca - 4 januari 2012 19:46

Idag har vart en spännande o fullspäckad dag!

Vi åkte till babyland för att "bara" klämma, känna o kolla lite på emmaljunga, jag ville ju kolla skillnaderna på edge duo o city crossen. Var ganska bestämd från början så det blev min älskade Edge duo i färgen capri black!

Känns rätt skönt att jag fått bestämma själv, Edwin har inte sagt så mkt om mitt val av barnvagn :P

Och plus att jag måste ha världens snällaste svärfar, vi får 2000 till min älskade vagn :D

 

Men nu är den iaf beställd så vi vet att vi får den i färgen vi vill ha =)

Skötbordet har vi hemma redan o imorgon ska ja hämta sängen, så nu börjar de likna nått.

Bara bebisen som fattas, vill att de ska bli april NUU! vill inte bli tjocare :(

 

  

Så ser vagnen ut =)

 

Vi var o kollade på en lägenhet idag oxå.

OMG säger ja bara! Den var verkligen fin! En stor 3a på 101kv/m

Riktigt högt i tak o så var det 2st fungerande kakelugnar oxå, hur mysigt är inte de på en skala!?

Vi ska kolla på en till lägenhet på mån el tis så får se hur de ser ut =)

 

Nu blir de lugnt en stund, kanske film?

Thingeling!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards