becca8807

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Rebecca - 12 september 2012 19:40

Sitter här på golvet brevid min glada bebis som jollrar under babyygymet!

Han får sprattla av sig lite innan det är dags o sussa =)

Ny badad är han också, han blir så himla söt med sina lockar när håret blir blött! :P


Nu har vi bestämt lite färg till rumen här hemma som ska införskaffas nästa vecka men Ankipanki =)

I sovrummet blir det en typ marinblå fondvägg, i köket grön fondvägg och i Waynes rum blir det såklart blå!

Men funderar lite hur man ska inreda i hans rum :S

Nå tips o ideér om vart man kan köpa inredning till baby rummet?

Så mycker man skulle vilja göra men kan lixom inte bestämma mig riktigt.. nummer ett blir att beställa nå tyg så han kan få fina gardiner =)


Idag har det blivit lite träning i förmiddags då snuttis syster kom hit och passade Wayne en stund medans Eva var här och hjälpte o sy gardiner till vardagsrummet =)

Nu behöver jag bara hjälp o få upp skiten då ja inte når själv ..

Värdelöst med höga fönster ibland när man är kort :(


Ne nu e de dags i fixa lite ersättning o natta bebis snart

Sen natta mig själv kanske? :P

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards