becca8807

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Rebecca - 3 april 2013 22:04

Idag är det onsdag!


 

Så här började jag och Wayne våran dag idag.


Nu har vi umgåtts med Marre och hennes lilla Vilda tre dagar irad!

Tycker det är skit tråkigt att hon bor i stockholm, vi skulle nog ses betydligt mer om vi bodde lite närmare varandra! =)

Men vi kom fram till att det ska bli ändring på det!


- Lekland

- Skansen

- kanske middag?


Igår var jag och Wayne äver till Marres mamma Cathrine och hälsade på, genast fick jag höra hur hon bytt blöja på mig när jag var liten och hur jag hjälpte henne och byta blöja på marre!

Hahaha är bara så synd att man inte kommer ihåg nånting för jag var så liten då.

Fick se en riktigt gammal bild på mig själv på en gunghäst, en riktig liten lintott var jag, med ett blont fluff!

Var rikitgt kul att få träffa henne efetr alla år.

Wayne hade de roligt hemma hos henne, min nya Mozart som fattade på en gång hur man gjorde för att plinga på pianot!


 


   

När ena handen plingade på pianot plingade den andra i luften!

Såg hur gulligt ut som helst.


Idag var vi på stan en sväng, var meningen att vi skulle äta lunch, men det drog ut lite på tiden så jag åt hemma och drack kaffe på stan istället.

Jag var vrålhungrig efter vi varit ute och gått så vart tvungen och fylla på med lite energi så jag orka med stan.


 

Här har ni söta lilla Vilda!

Är rikigt kul att se Wayne och Vilda leka tillsammans.

Vilda går efter Wayne och klappar honom på huvudet som en liten hund :P


 

En sån här smidig mjuk resestol blir nästa inköp till Wayne.

Lite lättare att släpa med än den stora stolen från Ikea.


Den sätts på en vanlig stol som ni ser och Wayne satt verkligen jätte bra i den!

Hade för mig att den fanns på babyshop men tydligen inte så får leta reda på en helt enkelt!


Nu ikväll ha jag haft besök av Ankipanki och Izabelle också.

Hon kom över med lite kläder och leksaker som hon rensat ut från Izabelle och Hugo.

Det ska lämnas till kvinnojouren här i stan som alltid behöver barn/tjej/kvinno kläder till de som kommer dit.

Edwins mamma jobbar där så jag vidarebefodrar här ifrån eftersom det ligger på en skyddad adress. Inte ens jag vet vart de ligger?


Så har du rensat ur garderoberna hemma och vill ge till de som behöver är det bara att höra av dig! =)


Nu ska jag sörpla i mig mitt te här innan det står o blir kallt! =)

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards