becca8807

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Rebecca - 2 maj 2013 15:44

Idag har jag och Wayne haft en fullspäckad och effektiv dag!

Först var vi hos tandläkaren för Waynes första besök vilket var mitt mest meninhslösa besök där EVER .. kommer aldrig mer att gå dit på "första besöket" med nå fler framtida barn.

Tror det besöket tog ca 3 min!


Efter så åkte vi bort till Ica Maxi och handlade lite smått, katten var ju tvungen att ha mat!

sen blev det en sväng hem och ta det lugnt en liten stund innan vi gick ner på stan och postade lite grejer och köpte ägg som jag glömde på Maxi, alltid glömmer man någonting känns det som!

Sen blev det hem och äta lunch och sova middag för Waynes del så jag fick en liten lugn stund medan han sov.

Pratade sen i telefon med farmor och hör ett konstigt ljud?

Så gick jag o kollade och där står Wayne överlycklig i sängen o har hittat Edwins halstabletter!

Min lilla BUSunge!


Efter min lilla kille fått lite mellis så passade vi på och gå ut i lekparken när det är så fint väder!

Han knatade på hur mycket som helst där idag och han tyckte nog om att få vara ute!

Nästa gång vi går ut så får han nog på sig sina överdragsbyxor jag köpte förut!
Wayne var både blöt och skitig efter ett tag då det tydligen var blött och lerigt i gräset så då gick vi hem =)


Jag o min lilla kille/skitgris! =)


   



Nu är det dags och börja laga lite mat!

Fläskytterfilé med ugnspotatis och pepparsås/bea blir det idag =)


Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards