becca8807

Direktlänk till inlägg 31 maj 2014

Lördag

Av Rebecca - 31 maj 2014 21:29

Jag tror jag måste vara sämst på det här med att blogga!
Nu var det väldigt väldigt längesen jag skrev något såg jag precis, fast jag till o med har bloggen som en app! ?

Hur som helst är farmor på besök i stan! Första gången sen hon flyttade till Sollefteå i oktober förra året.
Har nog pratat ned henne varje dag sen hon kom ner och idag skulle hon till pappa så jag tog Wayne och åkte dit och drack lite kaffe och träffade familjen. Kändes lite roligare att åka dit än o bara sitta hemma och
Wayne han tycker ju om och busa med Marcuz så det var verkligen full fart, han hade dessutom inte sovit nå middag så han somnade på två röda när det var dags att sova, mitt lilla busfrö :)

För övrigt är jag nu i vecka 34 i graviditeten!
Tiden bara flyger fram och börjar bli lite nervös inför nedsläpp, är bokstavligen livrädd för den dagen!

I veckan har jag varit på sjukan och pratat med en aurorabarnmorska då vi gick igenom förra förlossningen och tankar kring kommande! Gick inte att hålla tillbaka tårarna när man prata om när Wayne kom till världen!

Ungen ska ju ut på ett eller annat sätt.
Väntar nu på en kallelse så kommer det bli samtal med en förlossningsläkare också och sen antagligen i alla fall ett samtal till med Aurora bm.
Ska även på tillväxtultraljud, ett nu i kommande vecka och sen ett till längre fram.
Min Bm tycker tillväxten planat lite nu de senaste två gångerna och tyckte de var bättre och kolla upp en gång för mycket.
Annars så är det en livlig liten tös som sprattlar i magen så de känns skönt!

Nu blir det lite film och kanske nån bit vattenmelon till. Edwin jobbar som vanligt känns det som så då får man roa sig själv.
Nu har de ju visserligen varit långhelg så vi har ju hunnit umgås ändå! :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca - 25 mars 2022 08:56


Denna vecka har det varit ledig på schemat! Visst det är skönt att vara ledig, men skulle hellre ha ledigt när jag faktiskt behöver det. Har verkligen försökt allt för att få jobba denna vecka, spara några semesterdagar istället men nej! De är ...

Av Rebecca - 21 mars 2022 21:46

Vågar man tro att vårvädret är här för att stanna eller blir det snöstorm nästa vecka? Man vågar nästan inte packa undan vinterkläder och skor ännu. Förra helgen var vi och såg mello live! Det var en tävling på Ica som jag deltog i, hör och h...

Av Rebecca - 6 mars 2022 15:04

Ja två månader kan man ju verkligen säga var längesen! Så vad har hänt sen senast? - familjen är utökad med voffsingen puff! - vi har flyttat till större. - vi är numera familj på 4 igen. Puff är en riktigt historia som fick ett lyckligt...

Av Rebecca - 29 december 2021 18:12

Då har årets jul passerat med stormfart! Nyss varvet första advent och helt plötsligt är julen förbi och snart är det ett nytt år. Julafton detta år tillbringades hemma hos syster med familj. Blev en lyckad julafton. Denna gång hade vi en ny fami...

Av Rebecca - 2 december 2021 20:00

Vintern är ganska härlig ändå. Första advent har redan hunnit passera och snart är det redan andra advent. Denna vecka har gått så sjukt fort, vi har hunnit tillbringa två dagar med skridskoåkning hittills. Och såklart hockeyträningar och ridning...

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards