becca8807

Direktlänk till inlägg 7 september 2014

Tiden flyger!

Av Rebecca - 7 september 2014 21:08

Just nu känns det som om man aldrig har tid och få blogga i lugn o ro, Joeline har blivit väldigt kvälls piggelin och är ganska kinkig kvällstid så när hon väl somnar är man så trött själv och lägger sig typ 30min senare!
Just nu ligger hon här på mitt bröst och sussar gott! :)

Har faktiskt hänt lite sen den senaste uppdateringen här!
Vi hade en liten överraskningsmiddag för papp och Lotta som har gift sig, vi var väl aningen sent ute och tanken var att det skulle bli möhippa och svensexa.. Och förlåt men fy fan va tråkiga och torra vänner det finns!
Var verkligen ingen som ville vara med och göra något kul vilket slutade med att både Alexsandra och jag tröttnade och beslöt oss för att överraska med en middag istället, de blev glada och överraskade i alla fall och var jätte trevligt, till och med farmor följde med :)

Middagen var jätte trevlig och dagen efter var ju den stora dagen!
23/8 i tveta kyrka var det vigsel och sen blev det mat på Glashyttan
Hummersoppa Flapsteak och tårta stod på menyn, hummersoppa är dock inte riktigt min grej men flapsteaken är verkligen hur god som helst, den kan jag verkligen rekommendera om du ska äta på Glashyttan någon gång! :)
Mina fina killar var bestman och brudnäbb eller vad det nu heter när man är liten kille?

Min lilla Wayne tyckte de var ganska tråkigt o stå still i kyrkan haha
Han var duktig ett tag sen fick jag jaga honom i gången i kyrkan så han var fast i "båset" med oss där han satt och pillade sönder blomman han hade, det var tydligen väldigt roligt.
Han var ju stiligt klädd i sin fina kostym i alla fall, kanske passar till dopet sen också?
Han har ju hunnit med och gå på kalas också, Waynes kompis Ally från dagis hade kalas.. OJ vad hon hade bakat kakor och bullar.
Stod verkligen fika överallt!
Pinjata hade dem också, det var en ganska rolig idé som jag nog ska ha till något kommande barnkalas när Wayne blir lite äldre :)
Roligare när de fattar vad det är kanske?
Han förstod att han skulle plocka godis från golvet och lägga i sin påse han hade fått i alla fall :)

Men nej nu får det räcka med augusti uppdatering!
Får fortsätta imorgon eller nått.
Denna bild på mitt lilla charmtroll får avsluta för ikväll :)
Puss o hejs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca - 25 mars 2022 08:56


Denna vecka har det varit ledig på schemat! Visst det är skönt att vara ledig, men skulle hellre ha ledigt när jag faktiskt behöver det. Har verkligen försökt allt för att få jobba denna vecka, spara några semesterdagar istället men nej! De är ...

Av Rebecca - 21 mars 2022 21:46

Vågar man tro att vårvädret är här för att stanna eller blir det snöstorm nästa vecka? Man vågar nästan inte packa undan vinterkläder och skor ännu. Förra helgen var vi och såg mello live! Det var en tävling på Ica som jag deltog i, hör och h...

Av Rebecca - 6 mars 2022 15:04

Ja två månader kan man ju verkligen säga var längesen! Så vad har hänt sen senast? - familjen är utökad med voffsingen puff! - vi har flyttat till större. - vi är numera familj på 4 igen. Puff är en riktigt historia som fick ett lyckligt...

Av Rebecca - 29 december 2021 18:12

Då har årets jul passerat med stormfart! Nyss varvet första advent och helt plötsligt är julen förbi och snart är det ett nytt år. Julafton detta år tillbringades hemma hos syster med familj. Blev en lyckad julafton. Denna gång hade vi en ny fami...

Av Rebecca - 2 december 2021 20:00

Vintern är ganska härlig ändå. Första advent har redan hunnit passera och snart är det redan andra advent. Denna vecka har gått så sjukt fort, vi har hunnit tillbringa två dagar med skridskoåkning hittills. Och såklart hockeyträningar och ridning...

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards