becca8807

Direktlänk till inlägg 14 september 2014

Kräftis & valvaka

Av Rebecca - 14 september 2014 22:28

Igår var jag och kidsen över hemma hos pappa och Lotta på kräftor!
Jag försökte bjuda in mig på Lottas goda chili con carne men tji fick jag, de skulle äta kräftor med Sandra, Lennze och Kerstin så jag bjöd in mig där på ett hörn, äter ju dock inte kräftor men tillbehören är alltid goda och trevligast av allt är ju att få kvalitetstid med familjen och så vill ju Wayne få busa med andra än mamma och pappa :)
Var hur som helst jätte trevligt och Wayne var nöjd med maten, trodde aldrig det skulle ta stop på honom haha!

Idag var vi med Edwin till vallokalen så han kunde lägga sin röst, jag röstade tidigare i veckan jag!
Och efter det gick vi en sväng till lekparken så Wayne fick leka av sig lite, köra lillasyster i vagnen fick han också göra min duktiga lilla kille!

Nu sitter jag och Edwin här och äter lite ost och kex till valvakan!
Det är ju bara konstatera att det blir en bidragsregering de kommande 4åren tyvärr, inte riktigt vad jag hade hoppats på men det är ju demokrati och alla har rätt att säga sitt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca - 25 mars 2022 08:56


Denna vecka har det varit ledig på schemat! Visst det är skönt att vara ledig, men skulle hellre ha ledigt när jag faktiskt behöver det. Har verkligen försökt allt för att få jobba denna vecka, spara några semesterdagar istället men nej! De är ...

Av Rebecca - 21 mars 2022 21:46

Vågar man tro att vårvädret är här för att stanna eller blir det snöstorm nästa vecka? Man vågar nästan inte packa undan vinterkläder och skor ännu. Förra helgen var vi och såg mello live! Det var en tävling på Ica som jag deltog i, hör och h...

Av Rebecca - 6 mars 2022 15:04

Ja två månader kan man ju verkligen säga var längesen! Så vad har hänt sen senast? - familjen är utökad med voffsingen puff! - vi har flyttat till större. - vi är numera familj på 4 igen. Puff är en riktigt historia som fick ett lyckligt...

Av Rebecca - 29 december 2021 18:12

Då har årets jul passerat med stormfart! Nyss varvet första advent och helt plötsligt är julen förbi och snart är det ett nytt år. Julafton detta år tillbringades hemma hos syster med familj. Blev en lyckad julafton. Denna gång hade vi en ny fami...

Av Rebecca - 2 december 2021 20:00

Vintern är ganska härlig ändå. Första advent har redan hunnit passera och snart är det redan andra advent. Denna vecka har gått så sjukt fort, vi har hunnit tillbringa två dagar med skridskoåkning hittills. Och såklart hockeyträningar och ridning...

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards