becca8807

Alla inlägg den 3 augusti 2014

Av Rebecca - 3 augusti 2014 22:34

USA besök har vi i stan!
Edwins kusin David och hans fru är på besök i vårat avlånga land för att träffa familj och vänner :)
Igår var vi ute i sundsvik hos E's moster där familjen med kusiner och barn hade samlas för att umgås.

Kvällen började med 5-kamp som jag tyvärr missade då jag hade en liten tuttfia att mata så kändes ganska menlöst att hoppa in mitt i men var kul att titta på ändå, speciellt då Jonas flög ner i slänten..

Jonas är Edwins mosters mans son som visst känner till Lotta.. Världen är bra liten ibland, samma som att lottas Leo har flyttat hem till Edwins kompis kusin kallfors! Haha

Igår har jag nog fått en MAX dos av getingar för denna sommar.. Aldrig sett maken till getingar, jag satt bokstavligen med en flugsmälla och viftade efter getingar igår, var mest rädd att Wayne skulle bli stucken då man inte vet hur han reagerar på det.
Han kanske är allergisk, vem vet?
Men efter getingarna gått o lagt sig kom myggen fram, och har nog aldrig älskat myggor lika mycket som igår när man lättad konstatera att getingarna var borta,
Mot myggor finns det ju i alla fall myggmedel!

Ett kvälsdopp i Mälaren hann vi också med, de hade gångavstånd till en mysig liten badstrand där det även fanns brygga så man kan ta sig dit med båt!
Där fick jag även testa på 2 hjuls funktionen på vagnen så inte Joeline hoppa runt när vagnen drogs över stenarna..
Kan säga att det var en skit smidig funktion och kommer va GULD värt den dagen man ska putta vagnen i sanden på stranden tex! :)

Nu när Edwin varit iväg en stund har jag också passat på att fixa hans födelsedagspresent!
Vad jag vet brukar han inte läsa min blogg med för säkerhetsskull kommer jag inte skriva ut här vad det är utan det kommer så småningom när han fått presenten! ;)

Nu är det snart dags att krypa ner med min lilla bebis som sussar sött, man vet ju aldrig hur många gånger hon tänker vakna inatt!?

Så jag säger god natt för mig! :)

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards