becca8807

Alla inlägg den 1 februari 2015

Av Rebecca - 1 februari 2015 19:59

Som rubriken lyder.. Host kan man ju verkligen säga!
Ena ungen hostar värre än den andra!
Att få i Wayne hostmedicin är lättare sagt än gjort! Han har tagit den själv EN gång sen har det varit stora protester varje gång till jag kom på den briljanta idén att spruta ner den i en festis!
Man ska ju helst inte blanda ut den men har tyvärr inte så mycket val om han ska få i sig den alls!
Så Wayne har varit glad och sörplat i sig festis efter festis de senaste två dagarna, rätt konstigt att han inte märker då smaken av hostmedicin faktiskt tränger igenom en aning!

Gissar på att det sitter lite Psykiskt precis som Edwin och heinz..
Så fort jag köpt annat än heinz har han gnällt på att det inte duger just för att det inte är just heinz.
Så jag har köpt ica basic ketchup och hällt i heinz flaskan för att se om han faktiskt märker något!
Tror ni han märkt något?? Svaret är nej och jag tycker det är jätte kul!
Ska avslöja det nästa gång vi åker till maxi och ska köpa ketchup! Hahaha

Idag var jag och Wayne till Willys och handlade lite, bland annat festisar och blöjor som blev lite smått akut att inhandla och den igentliga anledningen till att det blev Willys var för att handla säck med pasta :)
Ganska tröttsamt att köpa de små förpackningarna som tar slut på nolltid!

Det bästa på hela kvällen måste vara att se denna underbara lilla tjej!
Kan Faktiskt erkänna att det har känts väldigt bra att amma denna gång, det har liksom bara funkat från början vilket jag tror har stor betydelse.
Det börjar däremot kännas som att det är dags att lägga ner! Men Joeline håller inte med om det och vet inte riktigt hur jag ska göra för att få ett bra avslut?

Det är bara jag som duger för henne kvällstid vilket börjar bli aningen tröttsamt.. Skulle vara underbart att överlåta nattningen till Edwin någon gång, att få krypa ner i ett varmt bad och bara få släppa barnen en stund!

Nej nu ska jag sluta gnälla ocj njuta av mitt lilla hjärta här i famnen!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards