becca8807

Alla inlägg den 12 maj 2018

Av Rebecca - 12 maj 2018 19:43

Idag drog bakluckeloppisarna igång i hågelbyparken!
I detta strålande väder som varit idag kändes det som en perfekt tripp för dagen. Vi skulle till loppisen men slutade med att det blev en heldag!
Vi strosade runt och kollade bland alla säljbord! Hittade inte jätte mycket men fyndade stakar till bröllopet!
Hittills är vi uppe i 14st! Det kommer bli rosa blommor tillsammans med stakar i silver, så temat blir rosa, silver med inslag av vitt.
När vi sen kände oss nöjda med loppisen så gick vi vidare till själva parken och strosade runt där ett tag, åt glass och kollade på djuren.
En mysig dag i solen tillsammans med familjen helt enkelt.

Igår var vi ju hos pappa en sväng då jag och Lotta skulle diskutera blommor till bröllopet.
Har hittat inspirationsbilder till min bukett samt till killarnas rosor de ska ha i kavajen.
Ni vet känslan när man ser en bild och sen inte hittar någonting annat som man tycker är lila fint. Så kändes det när jag såg bilden på brudbuketten.

Nu kommande veckan ska vi åka till blomsterbutiken för att få hjälp att bestämma allt, och sen är det bara beställningen kvar att göra.
Även pratat med min MUA jag bokat idag och ska hitta en dag för provsminkning med henne. Och så har jag pratat med frisören så ska hitta en dag för konsultation där också för mig och tjejerna.
Måste boka in en tripp till Stockholm och köpa löshår också innan provuppsättningen.
Det är mycket nu känns det som.

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards