becca8807

Alla inlägg den 1 februari 2019

Av Rebecca - 1 februari 2019 22:47

Idag är det första dagen på andra månaden på året!
Herre gud vad hände där!? Vart tog januari vägen!? Swosh så var den månaden över..

Året hat startat bra och det känns som att jag knappt jobbat någonting än!
Har haft så otroligt många lediga dagar hela januari, denna vecka som vart har jag jobbat en dag!
En dag jobb, en dag vab och resten ledigt.
Nästa vecka är det tillbaka till verkligheten, jobba 6 dagar ledig 1!

22a Januari gick min fina morfar bort!
Han fick diagnosen cancer efter sommaren och sen har det bara gått så otroligt fort.
Måndagen den 21a så tog jag Joeline och drog till Örebro sjukhus fortast möjligast för att få träffa morfar en sista gång. Och det var tur det för tisdagen den 22a somnade han in.

Så ledsamt att förlora familjen! Är så glad att vi valde att gifta oss i somras så jag fick ha morfar med mig.

Så nu väntar jag bara på att få tid och datum för begravning för det absolut sista farvälet av fina morfar.

Har inte skrivit speciellt mycket under januari månad så kan dra ett litet ?bildinlägg? här nedan!
Som man säger, en bild säger mer än tusen ord!
Så scrolla nedåt för en liten bilduppdatering

Japp där va en liten ?highlight? från Januari! Ska bättra mig!
På återseende, dags att krypa ner i sängen för ikväll.

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards