becca8807

Alla inlägg den 30 september 2020

Av Rebecca - 30 september 2020 15:53

Har hela förra året prenumererat på glossybox men valde att inte fortsätta med det när året tog slut.
När jag hade det blev jag lite smått irriterad över att de jämt skrev ut allt som fanns i boxen, det förstörde liksom hela överraskningsmomentet.

Nu däremot när jag inte prenumererar längre är jag glad över det för nu kan jag se vad de innehåller och ta ställning till om jag vill ha boxen eller ej.

Jag beställde boxen nu i september, glossy spa kallar de den.
Har inte hunnit testa allt än, men älskar babors produkter och var den jag såg som gjorde att jag köpte septembers box.
Avants produkter gillar jag också så denna box känns som en hit!

Jag äter sällan frukost hemma på morgonen då jag ofta börjar väldigt tidigt.
Så varje kväll blir det ofta frukostprepp i köket för att det ska stå klart på morgonen redo att bara läggas ner i väskan.

Jag vill slå ett slag för overnight oats!
Det har blivit en av mina favoriter. Jag var väldigt skeptisk till det först men sen när jag väl testat de har jag blivit fast.
Det är ju dessutom både nyttigt och billigt med havregryn.
Jag brukar tillsätta chiafrön för bättre mättnadskänsla. Recept på mitt vis kommer nedan.

Du behöver en burk med lock, havregryn, och valfri mjölk, går lika bra med tex sojamjölk.

Blanda 1,5 havregryn, 2tsk chiafrön och häll på 2dl mjölk.
På med locket och ställ i kylen över natten.

Jag smaksätter med kanel då jag tycker det är godast.

Toppa med valfri frukt och bär och njut!
Jag använde egenplockade blåbär och lite hallon på min imorse.

Det är underbart med färska bär på, det blir det mycket på sommaren när det är säsong. Bären är ju dessutom godare då.

Så har du inte testat o göra overnightoats.. testa!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards