becca8807

Alla inlägg den 20 juli 2021

Av Rebecca - 20 juli 2021 19:57

Det sker uppdateringar här ibland i alla fall. Är inte världens aktivaste alla gånger. Periodare kanske?

Firade in semestern med en spontan ?AW? med lite kollegor.
Jag tyckte det var dags! Var väldigt länge sen det blev någonting med jobbet!
Vi blev inte så många men man behöver ju inte vara många för att ha kul!
Vi hade det hur trevligt som helst.

Är just nu inne på min andra semestervecka. Hade första veckan utan barnen och den flög iväg, helt plötsligt var veckan över.
Jag och en kompis åkte ner till hennes mamma i vejbystrand och var där två dagar. Solade, badade och bara tog det lugnt. Var första gången vad jag kan minnas som jag träffade hennes mamma. Hennes syster kom över med sina barn och var med oss också. Hon har en liten bebis på 2,5 månad. Ni kan ju gissa i vilken famn den bebisen höll hus hela kvällen.
Man blir ju så bebissjuk när man får gosa med de små. Bebisar brukar trivas hos mig för det mesta i alla fall.
Känner de av mitt lugn med dom?

Fredagen tillbringade vi i Båstad innan vi rullade hemåt. Första besöket där för mig. Var väldigt mysigt att strosa omkring där och bara chilla. Hittade en butik som sålde massa badkläder och tillbehör.
Blev överlycklig och hittade äntligen en tunnare ?strand klänning?. Har letat som en tok i nästan varenda butik känns det som, men inte hittat någonting alls.

Var på poolparty i lördags och firade en kompis som fyllde 40 så den kom till användning direkt.

Vi hade det hur trevligt som helst men blev en aning för mycket bubbel för min del. Jäklar va dåligt jag mådde när jag kom hem, och dagen efter. Man mår som man förtjänar sägs det! Blir poolparty på lördag med, blir lugnare med drickat då tror jag.
Ingen lust att må piss hela söndagen igen.

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards