becca8807

Alla inlägg under november 2010

Av Rebecca - 8 november 2010 20:32

Okej, nu är de så att jag i edwin har suttit o kollat runt efter nå snygg foto tapet till sovrummet, men vi vet inte riktigt vilken vi vill ha!

O sen vet vi inte vad vi ska ha för färg runt om i sovrummet heller .. jag vet bara att jag inte vill ha vitt, för de måste ju nästan vara den tråkigaste färgen i ett sovrum!


   

Dessa två velar vi lite emellan, va tycks?  =)


PS, missa inte pensionärs jävlar ikväll kl 22 ;) riktigt kul program!

Av Rebecca - 7 november 2010 21:14

Denna helg (fre & lör) har det blivit hela 17 timmars extra jobb!

Man kände sig sådär lagom mör igår kväll när man kom hem =O

Fick massa beröm av chefen för min insats den kvällen ja jobbade för ca 2 veckor sen oxå.. som var lite utav en katastrof .. man fick nästan tänka för alla o hålla ihopp kaoset. men måste erkänna att ja tycker om att få ta ansvar o bossa lite .. bli chef kanske skulle passa mig? :P

 

Idag har hela dagen bestått av lite småpill o grejs här hemma :) Vi har dammat i bokhyllor o plockat o ordnat (observera att ja sa VI) edwin har faktiskt hjälpt till o fixat här hemma idag .. blev riktigt förvånad när han började sätta igång :P

 

Det blev även hemma gjort pizza idag oxå! Gud va gott det var! =) fattar inte att man inte gör det oftare igentligen .. är ju så otroligt enkelt att göra! =)

 

Nu blir det film mys med min älskling!  

Älskar dig mest!

Av Rebecca - 4 november 2010 20:32

Måste nog äsga att de känns skit bra med den nya hårfärgen, fått massa komplimanger idag så känns ju kul!

Alltid kul o få komplimanger ;)

 

Sitter just nu o njuter av en härligt seg risen mmm o snart e de dax o krypa ner o kolla på de pantade människorna i lyxfällan. Kan verkligen inte fatta hur folk tänker, altså vad tänker de med??

Man blir ju nästan arg av att kolla på de programet .. men tycker ändå de e bra man kan få lite tips o lära sig att hantera sin ekomomi :)

 

Idag kom min babe hem med filmerna sex and the city 1 & 2 .. gissa om jag blev glad! Inte sett tvåan än .. men ettan va ju gryma bra!

 

Dax o krypa ner under ett mysigt täcke ..

Go natt :)

Av Rebecca - 3 november 2010 20:34

Ja nu är det blonda borta, o måste bara säga att det känns riktigt komstigt att se sig själv i spegeln. Har ju trots allt varit blond länge!

Men är väl kanske lite en vane sak oxå? Känns ju precis lika konstigt att gå från mörkhårig till blondin!?

Va även nere hos frissan o kapade lite hår, när det inte ens går att borsta ut håret utan massa leav in balsam o grejer så bör en klippning övervägas som det blev nu i mitt fall! Sagt i typ 2 veckor att ja ska klippa mig men nu är det äntligen gjort, kommer upp en bild sen när ja fåt tillbaka min kamera av lotta =)

 

cyah!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards