becca8807

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Rebecca - 13 mars 2013 20:08

Gaah! Känns som om jag varit en riktig bitterfitta här hemma idag!

Att jag har en karl som kan tänka lika mycket själv som en 3åring gör ju inte direkt saken bättre!?

Va ska jag plocka undan maten när jag har ätit?

Va ska jag ställa in min tallrik i diskmaskinen?

Va måste jag handdiska grytan?

Vad finns det för någonting i karlars hjärna? är det bara LUFT!?

Att hans knäskydd inte var tvättat vågade han inte ens gnälla om för han visste redan vilket svar han skulle få! :P


Nu är det iallafall fint i köket efter en del av gårdagens disk och dagens är borta!

Har ingen lust att komma hem till massa disk imorgon efter jag jobbat hela dagen..

Har jobbat idag med, och idag har jag verkligen fått jobba också, har haft en hel del att göra hela tiden, det känndes som om det kom folk hela tiden och var dessutom själv så är glad att chefen var där och fick hoppa in lite och hjälpa till så jag hann med!


Imorgon är det också väldigt mycket att göra så jag hoppas det är någon som ska komma in och jobba med mig, annars vet jag inte vad jag tar mig till.

 

Wayne har varit hemma hos goa Lotta och lekt idag, är så glad att ha lite barnvakt så jag får jobba lite mellan varven, och min lilla kille var så glad så när jag hämtade honom, gjorde ett bra byte .. baby mot bil! =)

Det är helt sjukt hur lång tid det tar att ta sig komunalt, med bil tar det ca 5-10min men om jag åker buss och börjar kl 10 så måste jag gå hemifrån 9 för att hinna dit i tid.


Just nu sitter jag och kollar på stockholm brinner med systeryster medan Edwin är och springer efter en boll i järna..

förtår inte riktigt nöjet med det?


Så man kanske ska vara liite social med syster när hon faktiskt är här!

Andra natten hon kommer och väldgästar oss ;P


Puss O Kram


Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards