becca8807

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Rebecca - 17 mars 2013 07:55


Söndag morgon var det.

Trött mamma och en galning till son!

I natt har han inte alls velat sova lika duktigt som han brukar, han har börjat klättra och ha sig när han ska sova/vaknar.

Så idag ska vi sänka spjälsängen så han inte trillar ur när han håller på klättrar och har sig.


Sen senare blir det lite kalas för mackan som fyllde år för ett tag sen, ganska sent kalas då både dom och vi var sjuka när han väl fyllde år.

I fredags var jag, Edwin och Tessan på berget och såg Betnér.. han var ganska dålig faktiskt..

Nummer ett på scen som skulle "värma up" publiken var kanon bra, nummer två på scen var också helt okej och sen var det Betnér där var det roliga nästan slut, han var inte alls lika rolig som alla sa att han skulle vara?

Men vi hade det trevligt ändå.


Edwin kom till berget inrusande med ca 10min till godo innan det började.

Min KLANT var i skogan utanför Eskilstuna och jobbade sen på något vänster lyckades han låsa in sin nyckel i bilen så Hans fick åka dit med extra nyckeln så han kom därifrån HAHAHA

Tycker det var ganska kul faktiskt, förstår liksom inte hur man lyckas!?

Men det är ju Edwin och han lyckas ju tydligen med allt ;)


Igår stod det jobb på agendan för min del, några timmar ialla fall, vi hade ett busslast med folk som skulle äta innan de rulla vidare, de skulle komma ca 11.45

ca: 11.05 såg vi en buss rulla in på parkeringen så då blev det bråttom att fixa det sista, men allt gick kanon och dem var nöjda och glada.

Och jag var glad att slippa jobba hela lördagen lång! =)


Så nu kanske jag ska ta min lilla vilde innan han river hela mitt hem här!  

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards