becca8807

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Rebecca - 18 mars 2013 20:29

Satt ju som jag skrev tidigare imorse och funderade på att duscha innan ankan kom över.. Sagt och gjort inne i duschen stod jag med dusch slangen och spolade, spolade och spolade och undrade när varmvattnet skulle komma?
Efter en stund med två isbitar till fötter insåg jag att det inte skulle komma någe varmvatten!
Arg som ett bi flög jag till telefonen och ringde Anki panki som var på väg hit.
Väl här snodde jag hennes bil och åkte hem till henne och lånade duschen!

Skulle vara trevligt om man kunde fått en förvarning om de tänker stänga av varmvattnet!?
Stänger dom av det imorgon igen så blir jag ännu argare!

Nyduschad och hemma igen hade Siri droppat in också så Wayne fick lunch och trött som han var somnade han nästan i stolen medans vi tre satt och asgarvade!
En snabbis ner på stan blev det också, min fina anka bjöd på lunch på nancys.. Fattig som jag är.. Hatar att det bara står reservation kortköp när man drar kortet, så pengarna dras inte direkt vilket betyder att man kan handla för samma pengar två gånger!? Hur fan det nu går till.. Det är en sak som jag hatar med att handla med kort!
Hade pengar första gången jag kollade, gången efter hade jag helt plötsligt minus?
Fatta ingenting men får in lite pengar imorgon så det gör inte så mycket.
Tycker faktiskt bäst om kontanter för då har man stenkoll på hur mycket man har/gör av med.

Kyrkis har vi varit på idag också, Wayne hade lila roligt som vanligt.
Fanns en pappa där som jag sett några gånger tidigare, idag var det första gången jag pratade med honom, och det visade sig att hans dotter är född 23/4 som Wayne.
Så vi låg på BB samtidigt, tycker det var ganska komiskt!

Så nu sitter vi här med Edwins pappa som har bjudit oss på thaimat :)
Dem kollar på hockey innan Edwin ska skjutsa Stefan till Järna!

Nu börjar det bli mycket här känns det som.. Så jag säger god natt för mig! :)

Av Rebecca - 18 mars 2013 08:29

God morgon världen!
Min lilla huligan är utfodrad med gröt och är mätt och belåten!
Han sitter här på golvet och pillar med sina leksaker/ pillar på tv:n, han är lite närsynt? Ska alltid stå vid tvbänken :P

Sitter just nu och undrar om man ska orka duscha innan ankipanki kommer.
Den jävulen har varit i Thailand tre veckor så hon lär väl vara skit brun medans jag sitter här vit som en Ipren!
Vill ha sommar nu!!!
Trött på denna kyla, tycker ju åtminstone att våren kan ta och komma!
Nej jag är inte bitter!

Nej lite kaffe och en cigg o sen in i duschen, har ju en halvtimme på mig innan hon droppar in!

Ha en bra dag, Glöm inte halsduken!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards