becca8807

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Rebecca - 23 januari 2013 21:47

De senaste två dagarna har jag blivit överfylld med bebis gos.

Igår var jag och Wayne över till Helena och Anton och hälsade på så jag fick träffa det nya tillskottet, en för tidigt född liten flicka som verkligen var som en liten docka.

Har aldrig någonsin sett en sån liten bebis!

Men gud så söt hon var, kändes nästan lite märkligt att hålla en sån liten, och jag tyckte att Wayne var liten när han kom, i jämförelse med den lilla tösen så var Wayne en riktig liten tjockis!


Idag har vi varit och ätit lunch på stan med Desire och hennes lilla Celina.

Efter lunchen så gick vi hem till mig och drack kaffe så jag fick gosa med den lilla bebisen med, också en riktigt liten en men riktigt söt hon med! =)

Wayne började och klänga som bara den när jag höll Celina, han blev nästan lite svartsjuk. Så himla gulligt och se min lilla kille, han ville vara med och klappa på bebisen men han är så hårdhänt än så länge så man måste verkligen vara på sin vakt!


Han friserat min lilla kille också, tyckte att hans hår behövde kortas på toppen så det inte hänger i ögonen på honom, han var hur duktig som helst och satt still så duktigt så!


 


     Mitt älskade lilla charmtroll!


Just nu vet jag inte riktigt vad jag vill igentligen!

Har riktigt blandade känslor ..

Glad, ledsen, ångest, oro, kärlek, lycka allt på engång.

Livet är fullt med tuffa beslut, varör just nu?


Nej nu ska jag krypa ner och gosa ihjäl min bebis!


Ha det bra där ute i kylan!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards