becca8807

Alla inlägg den 28 januari 2013

Av Rebecca - 28 januari 2013 20:53

Det börjar nästan kännas lite små pirrigt nu såhär dagen innan.

Imorgon ska jag på en heldags rekryteringsdag för stockholms tåg där jag sökt jobb.

Klarade mig förbi telefon intervjun så jag hoppas att det går lika bra imorgon.

Ska nog plocka ihop mina betyg och intyg ikväll annars lär jag väl glömma hälften imorgon när man ska stressa iväg.

Åker tidigare så jag är säker på att jag är där i tid, man vet ju aldrig om det är några föreningar här och där så det är bätte och ha lite marginal! =)


Min lilla kille har blivit förkyld, han hostar och snorar som bara den. Allt över en natt känns det som.

Så en riktig liten kinkig klängapa är vad jag haft här hemma idag, jag hoppas han är snäll imorgon när Eva ska vara här hemma med honom hela dagen.

I värsta fall får Edwin åka hem från jobbet och ta honom =)


Har varit duktig och gjort massa Waynis mat också vi åt isterband med dillstuvad potatis så stekte fisk åt lillen. Så nu finns det mat i kylen till Wayne..

Dillstuvad potatis med fisk och en med korv.

Pasta med broccoli och ostsås som jag gjorde efter ett recept i sempers barnmatsbok man får av dem. Det var beräknat för 4 barnportioner, tycker snarare att det var mat för minst 3 vuxna.

Men gott var det, kan nog tänkas att laga till oss alla någon gång =)


Nej nu blir det kolla CSI en stund om jag inte somnar på soffan då, är riktigt TRÖTT!


God natt! =)

Av Rebecca - 28 januari 2013 09:15

God morgon!

idag är det måndag, men vad gör det? alla dagar är ju likadana när man går hemma varje dag känns det som.

Funderat på och gå till kyrkans babycafé idag men får se hur det blir me det, har en riktigt snorig och hostig liten kille här hemma idag.

Känns som om hostan kommer från mig, har haft en jävla hosta sen typ 2a januari!

Det börjar bli lite bätte nu men fortfarande inte helt bra, det är som värst om nätterna.


Men idag blir det lunch på stan med Lottegrynet och hennes friends så en dusch nu så man blir klar nångång!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards