becca8807

Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av Rebecca - 5 oktober 2013 20:37

What a day!

Idag känns det lite som att det kommit och gått folk hela dagen som köpt både de ena och de andra av oss!

Min fina emmaljunga vagn är nu såld så imorgon blir det till att åka och köpa/beställa en ny beroende på vad de har för någonting inne i butiken?

Ska köpa en vanlig sittvagn till Wayne, känns inte riktigt som att jag behöver en stor combivagn nu när han blivit så stor min lilla kille =)

Så snart har jag en teutonia vagn årsmodell 2009 till salu!

En liten smidig och behändig vagn, är du intresserad är det bara att höra av dig här! =)


Helena var över här idag också men sina två söta kids Isak & Emilia precis när vi skulle äta så Isak smakade lite ugnspannkaka men tydligen fick den inte tummen upp där inte! haha

Efter det blev de en tur över till lägenheten och spackla lite!

Så det börjar gå frammåt där.

Nu kommande vecka är det dags att börja bära över saker och i alla fall fixa iordning Waynes nya rum som nu är tapetserat och fint =)


Min stora älskling har nu åkt upp till berget för lite jobb så här har jag ensamtid ikväll igen!

Ha en trevlig kväll!

XO

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards