becca8807

Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av Rebecca - 10 oktober 2013 21:38

Min lilla kille han ju att gå på dagis tre dagar denna vecka innan det tydligen var dags att bli sjuk igen, lagom tills vi flyttar o allt!

Det blir aldrig som man planerar va?

De hade ringt från dagis igår och talat om att han hade feber och idag har den legat ända upp över 39 grader så han har varit mycket lugnare än vanligt och inte riktigt velat äta mat.

Men druckit har han gjort så det är ju ingen större fara med det =)

Tänk vad skönt det skulle vara om alla bara kunde få vara friska och att man kunde få ha alla de vardags rutiner som är i vanliga fall =) (drömmer).

Men jag har ju haft lyxen att få gosa med min lilla kille hela dagen istället för att jobba kväll så ska ju inte klaga igentligen =)


Det enda vi gjort idag blev en liten promenad ner till ica för lite onhandling av mjölk o kaffe sen har vi bara gosat och myst hela dagen lång!


Nu på kvällskvisten har jag lastat över och packat upp prylar i nya lägenheten, tre säckar med lakan, handukar mm och sen blev det två trådbackar med prylar så har ju fått lite gjort i alla fall. Kände att jag inte riktigt ville springa fram o tillbaka med min lilla sjukling så han har fått ta de lugnt.

Imorgon kommer Julle hit så ska vi nog få lite gjort tillsammans, hennes krav var middag och de kan vi ju självklart fixa.

Ska bli trevligt med lite sällskap i kaoset eftersom Edwin ska iväg på fotboll med backis o familj!


NU har jag jobbat klart på mitt jobb också!

Chefen ringde och frågade om jag ville ta ut lite semester dagar som jag hade sparat (mer än jag trodde det var) och självklart kan jag ju göra det!

Lite semester innan det är dags och påbörja nytt jobb är ju inte helt fel =)

Undrar om hon börjar tröttna på att jag varit borta på mycket?


 


Nu ska jag göra lite te för min onda hals!

ha en trevlig kväll!


Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards